arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۳ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۰

شمس با فدراسيون فوتبال توافق كرد

حسين شمس از انجام توافق شفاهي با علي كفاشيان خبر داد و گفت كه قرار است پس از تعطيلات نوروز قرارداد نهايي امضا شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حسين شمس از انجام توافق شفاهي با علي كفاشيان خبر داد و گفت كه قرار است پس از تعطيلات نوروز قرارداد نهايي امضا شود.

سرمربي تيم ملي در جام جهاني برزيل در گفت‌وگو با (ايسنا) درباره ابراز تمايل فدراسيون فوتبال ازبكستان براي حضورش در تيم ملي اين كشور گفت: در هياهويي كه ايجاد شده بود،‌ پيشنهادي از سوي فدراسيون فوتبال ازبكستان به دست من رسيد كه ديدم قابل بررسي است. آنها چندين نامه ارسال كردند كه آخرين نامه به فدراسيون فوتبال ايران ارسال شد. آنها در اين نامه از فدراسيون فوتبال خواستند كه اگر من تحت قرارداد با ايران نيستم براي اول آپريل به اين كشور سفر كنم. به همراه اين نامه، دعوت نامه و بليت هم فرستاده شد. البته تمام اين اتفاقات تا پيش از بيست و هشتم اسفند و گفت‌وگوي من با كفاشيان بود.

وي افزود: ما در اين گفت‌وگو به توافق شفاهي رسيديم تا دو سال ديگر با فدراسيون فوتبال ايران همكاري كنم اما هنوز فدراسيون به خاطر تعطيلات به ازبكستان نامه ارسال نكرده كه اعلام كند من با فدراسيون فوتبال كشورم به توافق رسيده‌ام كه اميدوارم اين كار صورت گيرد.

شمس با بيان اينكه علاقه‌ام به ادامه كار با تيم ملي ايران است گفت: توافق شفاهي انجام شده اما امضاي قرارداد منوط شده به پس از تعطيلات. يكي از اهداف من صعود تيم ايران به فينال جام جهاني است كه مي‌خواهم اين كار را انجام بدهم.

وي در پايان گفت: ما شفاهي به توافق رسيده‌ايم. اگر پس از تعطيلات بر اساس توافق، قرارداد امضا شود با تمام وجود در خدمت تيم ملي خواهم بود اما اگر فدراسيون فوتبال تصميم جديدي بگيرد، پيشنهادات ديگر از جمله پيشنهاد ازبكستان را بررسي مي‌كنم.
نظرات بینندگان