arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۳۷۶۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۶ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۴

شوخی وزیر با خبرنگاران دردسرساز شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چند روز گذشته وزیر کشور در دیدار با خبرنگاران به شوخی مسئله ای را در خصوص باقی ماندن دولت اصلاحات در دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد که این موضوع دردسرساز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، چند روزی می‌شود که از اظهارات عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در خصوص عمر ۸ ساله دولت روحانی می‌گذرد و این مسئله تا به امروز نیز با حواشی فراوانی روبه‌رو بوده است تا جایی که شب گذشته عالی ترین مقام وزارت کشور در پاسخ به سوال مجری برنامه نگاه یک این موضوع را شوخی با خبرنگاران توصیف کرد.

وزیر کشور در پاسخ به این سؤال که مطلبی از شما خبرساز شده مبنی بر اینکه گفته اید این دولت هشت ساله است و یک چهارم آن طی شده گفت: این موضوعی بود که در مصاحبه ای گفته شد و به من گفتند که نیمی از دولت تمام شده در این مدت چه کار کرده اید؟ که من با شوخی و خنده گفتم از کجا معلوم که نیمی از آن تمام شده اگر هشت سال باشد می شود یک چهارم که این شوخی بود و اتفاقاً‌ رسانه ها هم امانت داری کردند و انعکاس آن با همین شکل انجام شد.

رحمانی فضلی گفت: البته برخی هم گفتند وزیر کشور می خواهد تقلب کند اولاً تا آن موقع معلوم نیست من وزیر باشم یا خیر در ضمن تقلب در انتخابات ایران امکان پذیر نیست البته شاید تخلفات جزئی ای انجام شود ولی تقلب به هیچ وجه.

این در حالیست که محمدرضا باهنر نماینده مردم تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اظهارات وزیر کشور درباره ۸ ساله بودن ریاست جمهوری دکتر روحانی گفت: این دیدگاه از نظر سیاسی و از سوی یک فعال سیاسی مشکلی ندارد، ولی از سوی وزیر کشور بعید است، چرا که وی مجری قانون می‌باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری درباره اظهارنظر وزیر کشور مبنی بر رد صلاحیت‌ شده‌های انتخابات طبق نظر شورای نگهبان و اینکه اگر کسانی بدون مبنای قانونی رد صلاحیت شوند، وزارت کشور از حقوق آنها دفاع خواهد کرد، متذکر شد: جناب رحمانی دفعه اولشان است که وزیر کشور شده‌اند و موضوعات را در آینده یاد خواهند گرفت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
2
42
حالا خوب است ایشان از جمع اصولگرایان در دولت حضور دارند اگر یک اصلاح طلب این حرف را زده بود که ...........
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
19
ایشون عادت دارند تکذیب کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
1
9
شوخی؟
نظرات بینندگان