arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۱ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۴

کفاشیان: کسی در فدراسیون فوتبال حق ندارد علیه کی‌روش و کادر فنی‌اش صحبت کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید نباید کسی در فدراسیون فوتبال علیه سرمربی تیم ملی و کادر فنی‌اش صحبت کند.

علی کفاشیان پس از تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از تمرین امروز تیم ملی جلسه‌ای را با کی‌روش برگزار کردیم تا پیش از سفر به هند با کادر فنی خداحافظی کنیم.

وی در پاسخ به این که چرا سرمربی تیم ملی در دو روز اخیر عصبانی به نظر می‌رسید، گفت: او عصبانی نبود بلکه به خاطر بازی که پیش رو داریم، کمی استرس داشت.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین درباره این که به چه دلیل دیدار مقابل هند در شهری دور افتاده برگزار خواهد شد، بیان کرد: اتفاقا کشورهایی که تازه وارد رقابت‌های انتخابی جام جهانی شده‌اند با ایجاد چنین کارهایی شرایط را سخت می‌کنند. این کشورها که شرایط حرفه‌ای نیز ندارند با انتخاب محل‌های دور افتاده و شهرهای نامناسب وضعیت را برای رقیبان‌شان سخت و دشوار می‌کنند.

کفاشیان همچنین درباره صحبت‌های مطرح شده از سوی دبیرکل فدراسیون فوتبال که عنوان کرده نباید برخی خارج از حیطه اختیارات خود عمل کنند، اظهار کرد: در گذشته با کی‌روش صحبت کرده و گفته بودم که تنها در مورد مسائل فنی صحبت کند. کی‌روش نیز این مسئله را قبول کرد. در فدراسیون فوتبال نیز نباید کسی علیه تیم ملی و کادرش صحبت کند و هر کس می‌خواهد مطلبی را مطرح کند باید این موضوع را به من منتقل کرده و من آن را به کی‌روش بگویم.

او همچنین با اشاره به این که صحبت‌هایی درباره عدم تعامل تیم ملی بزرگسالان و امید مطرح می‌شود، اظهار کرد: با کی‌روش و کاشانی در این خصوص صحبت کرده‌ایم. اگر تعامل به برگزاری جلسه است که جلسه نیز می‌گذاریم. در حال حاضر مسابقه‌های مقدماتی جام جهانی در اولویت قرار دارد و پس از آن دیدارهای تیم المپیک در اولویت قرار می‌گیرد.

وی افزود: تیم المپیک فوتبال ایران شرایط خوبی دارد؛ هر چند که نارضایتی‌هایی نیز وجود دارد. کاشانی فرد باتجربه‌ای است و فوتبال را می‌شناسد. او عزمش را جزم کرده تا تیم امید را به المپیک 2016 ریو ببرد و قصد ندارد بهانه‌ای به دست کسی بدهد.

کفاشیان همچنین به اردوی یک هفته‌ای تیم ملی ایران در امارات اشاره کرد و گفت: اردوی یک هفته‌ای را در امارات برگزار می‌کنیم تا شرایط تیم ملی مناسب شود و مشکلی پیش نیاید. این اردو پیش از دیدار مقابل عمان برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان