arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۴

داعش ۲۲ عضو خود را اعدام کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گروه تروریستی داعش 22 نفر از اعضایش را به اتهام جاسوسی اعدام کرد.

پرس تی وی اعلام کرد: یک مقام نظامی عراق اعلام کرد گروه تروریستی داعش ۲۲ عضو خود را در استان انبار اعدام کرد. آن‌ها متهم بودند برای نیروهای داوطلب حامی دولت عراق جاسوسی کرده‌اند.

واثق الفرطوسی، فرمانده نیروهای «براق» از یگان‌های بسیج مردمی، نیز اعلام کرد نیروهایش با حمایت ارتش به حوالی شهر «خان بغدادی» حمله کردند و موفق شدند فرماندار خودخوانده آن را به هلاکت برسانند. او اعلام کرد هم‌اکنون این شهر و منطقه «البوحیات» تحت کنترل نیروهای ارتش قرار دارد.

سعید مموزینی، سخنگوی حزب دموکرات کردستان عراق، نیز در خبر دیگری اعلام کرد: تروریست‌های داعش ۱۰ زن را در شهر موصل به قتل رساندند. جرم این زنان امتناع از پیوستن به این گروه و ازدواج با اعضای آن بود. مموزینی همچنین اعلام کرد عناصر داعش ۸۷ زن را از نواحی مختلف موصل ربوده‌اند.

گروه تروریستی داعش از زمان نفوذ به عراق در ماه ژوئن سال ۲۰۱۴ (۳۰ روز منتهی به ۱۰ تیر ۹۳) تاکنون جنایت‌های متعددی را علیه همه گروههای قومی و مذهبی این کشور مرتکب شده و بخش‌های زیادی از شمال و غرب آن را تصرف کرده است. ارتش عراق، نیروهای داوطلب مردمی و ائتلاف بین‌المللی علیه داعش تلاش می‌کنند این مناطق را از کنترل این گروه تروریستی خارج کنند.
نظرات بینندگان