arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۰۱ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۰

ترکیب تیم استقلال برای هفتادمین دربی مشخص شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ترکیب تیم استقلال برای دربی تهران مشخص شد و نام مجتبی جباری از لیست 18 نفره آبی پوشان خط خورد! 

به گزارش سایت گل‏، علیرغم اعلام قبلی باشگاه استقلال مبنی بر تمرین این تیم پشت درهای بسته؛ استقلالی ها روز دوشنبه تمرینات تاکتیکی خود را در حضور بیش از 50 نفر از حاضرین در ورزشگاه نوبنیاد مرور کردند. 

پرویز مظلومی در تمام مدت تمرین با یازده بازیکن مورد نظرش کارهای تاکتیکی را انجام داد تا آن‌ها را برای بازی با پرسپولیس آماده کند. 

علی دایی دوشنبه شب بعد از اطلاع از نفرات موردنظر مظلومی و بررسی مسابقات قبلی استقلال از مسئولان تیمش خواست فیلم بازی استقلال تهران برابر السد قطر را سریعا تهیه کنند. 

به استثنای دروازه بان و فیلیپ دسوزا، ترکیب و سیستم مورد نظر مظلومی برای دربی همان ترکیب و سیستم بازی مقابل السد در ورزشگاه آزادی است. 

سرمربی استقلال تصمیم گرفته هر 3 مهاجم تیمش را از ابتدا در ترکیب اصلی قرار داده و با شیوه تهاجمی به دروازه پرسپولیس حمله کند. 

نکته مهم درباره لیست 18 نفره استقلال تهران خط خوردن نام مجتبی جباری است و این بازیکن شب گذشته همراه با سایر آبی پوشان به اردوی این تیم در هتل آکادمی نرفت! ضمن اینکه تا ظهر فردا از بین آندره لوییز و محسن یوسفی، نام یک نفر خط خواهد خورد. 

تیم استقلال در بازی مقابل پرسپولیس با سیستم 3-3-4 به میدان خواهد رفت؛ اسامی نفرات اصلی و ذخیره استقلال در بازی فردا و پست بازی آنان به شرح زیر است. 

ترکیب اصلی: محمد محمدی (دروازه‌بان) پژمان منتظری (دفاع راست)، امیرحسین صادقی و حنیف عمران‌زاده (مدافعان میانی)، مهدی امیرآبادی (دفاع چپ)، کیانوش رحمتی و فرزاد آشوبی (هافبک‌های دفاعی) سیدمهدی سیدصالحی (هافبک - چپ)، ایمان مبعلی (هافبک – وسط)، آرش برهانی (هافبک – راست) و فرهاد مجیدی (مهاجم نوک). 

ذخیره‌ها: وحید طالب‌لو، هادی شکوری، آندره لوییز (محسن یوسفی)، فیلیپ دسوزا، جواد شیرزاد، هوار ملامحمد و اسماعیل شریفات.
نظرات بینندگان