arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۱ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۰

علی دایی: هر موقع مدیران بخواهند مي‌روم

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در نشست خبري پس از بازي با استقلال حاضر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در نشست خبري پس از بازي با استقلال حاضر شد.

به گزارش خبرگزاري انتخاب، علي دايي در نشست خبري بعد از بازي با استقلال گفت: تا كنار خط تمام كارها را انجام داديم. در طول هفته همه كارها را كرديم و بهتر از استقلال هم بازي كرديم.

وي درباره‌ي تعويض‌هاي تيمش گفت: محمد نوري آن بازيكن هميشگي نبود و با آوردن وحيد هاشميان سعي كرديم تا چهارنفره حمله كنيم. در آخر نيز آرفي را آورديم تا به خط حمله كمك كند كه موقعيت هم به دست آورد ولي نتوانست به گل تبديل كند. بازيكنان ما خوب كار كردند اما فوتبال همين است.

وي در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران كه گفت هاشميان سنگين بازي كرد و بازيكن هميشگي نبود، اظهار كرد: هاشميان بازي نكرده و در بازي با الاتحاد هم مصدوم شد، اما دارايي ما همين است و به غير از اينها چيز ديگري نداريم، ولي وحيد هم موقعيت داشت. اگر او گل مي‌زد همه مي‌گفتند به به چه بازيكن خوبي است.

وي در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران كه پرسيد آينده خود را چگونه مي‌بيند و آيا در پرسپوليس هستيد يا نه؟ عنوان كرد: اين سوال را از من نبايد بپرسيد. من سعي كردم تيم خوبي درست كنم و تلاش كردم موفق باشيم. اين سوال را بايد از مديران باشگاه بپرسيد. هر موقع آنها بخواهند مي‌روم.

وي در ادامه سخنانش بيان كرد: از نظر فوتبالي خيلي از تيم راضي هستم ما خيلي از بازي‌ها را خوب بازي كرديم ولي نتوانستيم به حقمان برسيم. مثل بازي الوحده ده دقيقه آخر بازي با ملوان و همين بازي.

وي ادامه داد: ما امروز باختيم اما از فوتبال بازيكنان راضي هستم فقط شرمنده هواداران شديم ولي فكر مي‌كنم آنها هم مي‌دانند كه خوب بازي كرديم.

وي ادامه داد: كادر فني تا جايي كه مي‌تواند كمك مي‌كند ولي نمي‌توانيم به زمين برويم و بازي كنيم.

سرمربي تيم پرسپوليس در واكنش به صحبت يكي از خبرنگاران كه اعتقاد داشت تماشاگران پرسپوليس كمتر از استقلال بودند، گفت: من نشمردم كه كدام تيم تماشاگران بيشتري داشته است. آن طور كه قرار بود تماشاگران نصف نصف باشد تقريبا هم همان‌طور بود. نمي‌دانم كدام بيشتر و كدام كمتر بودند اگر آماري از تماشاگران داريد به من بدهيد تا سوالتان را جواب بدهم. من نمي‌توانم جواب اين سوال را بدهم.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به سوالي كه يكي از خبرنگاران پرسيده بود كه پرسپوليس چه بايد بكند، بيان كرد: امروز استقلال بهتر بود يا پرسپوليس؟ من مربي هستم و وظيفه‌ام اين است كه تيم را آماده به زمين بفرستم. تصميم‌هاي ديگر را باشگاه بايد بگيرد نه من. من كارم را انجام دادم شايد وقتي كه شب به خانه بروم نظر كاشاني عوض شود.

وي ادامه داد: اگرتيمم بد بازي مي‌كرد مي‌رفتم اما خوب بازي مي‌كند ولي گل نمي‌زنيم. متاسفانه بدشانسي هم گريبانگير تيم ماست. اگر آن توپ را تركي پنالتي مي‌گرفت شايد شرايط عوض مي‌شد. در بازي رفت هم گل سالم ما را آفسايد اعلام كردند.

علي دايي در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران كه پرسيد آيا دوست داشتيد وارد زمين شويد يا خير؟ ادامه داد: راجع به اين موضوع فكري نكردم چون آنقدر فكرم درگير بود كه نمي‌توانستم به اين موضوع فكر كنم. اما وقتي بازيكن از شش قدم گل نمي‌زند مشكل دارد.

وي در ادامه افزود: من موافق نيستم كه تيم را من بسته‌ام. من شش بازيكن به اين تيم اضافه كردم كه همه جزو بهترين‌ها هستند. اين تيم از قبل با بازيكناني كه دو يا سه سال قرارداد داشتند بسته شده بود تيم از قبل بسته شده بود، من نبستم.

سرمربي پرسپوليس با اشاره به دفاع و دروازه‌بان تيمش گفت: در صحنه گل، دفاع يا دروازه بانمان نمي‌توانستند كاري كنند. آنها خوب كار كردند اما آرش هم عالي زد.

وي در پايان گفت: آقاي هاشميان را آورديم كه مشكل گل‌زني‌مان حل شود اما او هم مصدوم شد.

نظرات بینندگان