arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۱ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۰

بهران رادان: من خیلی اذیت شدم اما هدیه تهرانی از من حمایت نکرد

مجله زندگی ایده‌آل در شماره نوروزی مصاحبه‌ای مفصل با بهرام رادان ستاره مطرح سینمای ایران انجام داده است بازیگری که این روزها فیلم یکی از مادونفر را برپرده سینماها دارد واز فیلمهای پرفروش اکران نوروزی است . دراین گفت وگو بهرام رادان حرفهای جالبی را درباره همکاری با هدیه تهرانی، تهمینه میلانی ،شهاب حسینی ومهناز افشار زده است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مجله زندگی ایده‌آل در شماره نوروزی مصاحبه‌ای مفصل با بهرام رادان ستاره مطرح سینمای ایران انجام داده است  بازیگری که این روزها فیلم یکی از مادونفر را برپرده سینماها دارد واز فیلمهای پرفروش اکران نوروزی است . دراین گفت وگو بهرام رادان حرفهای جالبی را درباره همکاری با هدیه تهرانی، تهمینه میلانی ،شهاب حسینی ومهناز افشار زده است .

  به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از پارس توریسم ،بخش‌های مهم  این مصاحبه به شرح زیر است :

 /خانم میلانی خیلی انرژی مثبتی دارد/

ما فیلم یکی از ما دونفر را در اردیبهشت 89 شروع کردیم و در خردادماه تمام کردیم . من با خانم میلانی از فیلم زن زیادی قرار بود کار کنم این اتفاق تا به حالا نیافتاده بود . یکی از ما دونفر تجربه خیلی خوبی بود .خانم میلانی خیلی انرژی مثبتی دارد.

 /علاقه خیلی ها به همبازی شدن رادان وافشار/

. در این سال‌ها و پس از اولین فیلممان یعنی شور عشق من و مهناز افشار خیلی پیشنهاد کار مشترک داشتیم. خودمان هم می‌دانیم که مخاطبان خیلی دوست دارند دوباره ما را رو به روی هم ببینند. اما دنبال قصه‌ای هستیم که ویژگی‌های خاص خودش را داشته باشد.

هدیه تهرانی از من حمایت نکرد
سر فیلم «آبی» خیلی اذیت شدم. به دلیل اینکه از طرف کل گروه مورد پذیرش نبودم. به خصوص نیمه اول کار. انگار قرار نبود کسی باور کند که فیلم، یک بازیگر پسر هم دارد. به خصوص که قرار بود نقش ارسطو را امین حیایی بازی کند. ولی امین موهایش را به خاطر «تکیه بر باد» کوتاه کرده بود و تهیه‌کننده «آبی» هم قبول نکرده بود که او بازی کند. من موهایم آن موقع بلند بود. به هر حال اول ورودم بود و گاردهایی علیه‌ام وجود داشت. «آبی» فیلم خوبی نبود اما تجربه خوبی بود. تجربه ورود غریبانه. برای همین حالا وقتی آدم تازه واردی به فیلم ما می‌آید، به دلیل نوستالژی روزهای سخت خودم، سعی می‌کنم کمک و حمایتش کنم. هدیه تهرانی سر «آبی» چنین حمایتی را از من انجام نداد اما مثل خیلی‌های دیگر سعی در تکذیب حضور من نداشت. یک روند کاملا معمولی بود. آن موقع مجله فیلم نوشت هدیه تهرانی مخالف من بوده ولی من چنین چیزی را بعید می‌دانم. من هیچ وقت هیچ انرژی منفی از او نگرفتم. همان طور که انرژی مثبتی هم از او نگرفتم. یک ارتباط کاملا خنثی.

قسم می‌خوردند که رادان معتاد است
سر «سنتوری» شایع شده بود که خودم قبلا معتاد بوده‌ام. اصولا بحث ازدواج کردن و معتاد بودن و ... هرچند وقت یک بار در جمع عوام شکل می‌گیرد. به گوش خودمان هم می‌رسد ولی کاملا عادی است. یادم است محسن چاووشی یک بار بعد از سنتوری به من گفت با یکی از دوستانش که چند سال هروئینی بوده، حرف می‌زده و او گفته که رادان قطعا معتاد است. محسن گفته نه بابا، بهرام حتی سیگار هم نمی‌کشد. او هم دوباره گفته من به همه مقدسات قسم می‌خورم که رادان معتاد است.

 /فاز و نولمان با شهاب حسینی یکی است/

همیشه بازی هایم با شهاب حسینی را دوست داشته ام همیشه حس اش را دوست دارم . فاز ونولمان باهم یکی است .خیلی خاطرات خوبی باهم داریم

 من جدایی نادر ازسیمین را ندیده ام اما شنیده ام که بازی شهاب فوق العاده است . درباره الی را خیلی دوست دارم
نظرات بینندگان