arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۶۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۲ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۰

چاوز: قذافی کاری را انجام می دهد که باید بکند

هوگو چاوز رییس جمهور ونزوئلا چهارشنبه اعلام کرد از مقاومت مسلحانه معمر قذافی در برابر حملات هوایی نیروهای غربی حمایت می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هوگو چاوز رییس جمهور ونزوئلا چهارشنبه اعلام کرد از مقاومت مسلحانه معمر قذافی در برابر حملات هوایی نیروهای غربی حمایت می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب، چاوز در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با خوزه موخیکا رئیس جمهور اروگوئه اعلام کرد قذافی کاری را انجام می دهد که باید بکند.

رئیس جمهور ونزوئلا گفت او نمی تواند به آنچه که قذافی در حال حاضر در لیبی انجام می دهد پاسخی بدهد اما بمباران لیبی نیز توجیه پذیر نیست.

وی بار دیگر پیشنهاد خود را در مورد تشکیل کمیسیون میانجی بین نیروهای مخالف در لیبی و رژیم قذافی به عنوان راه حل جایگزین اقدام نظامی تکرار کرد. چاوز با طرح این پرسش که چگونه می توانیم با بمب به صلح دست پیدا کنیم؟ گفت بمباران لیبی از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی با هدف دستیابی به نفت و غارت ذخایر نفتی این کشور صورت می گیرد.

چاوز روز چهارشنبه با همتای اروگوئه ای خود دیدار کرد و در این دیدار چند توافقنامه همکاری در زمینه انرژی بین دو کشور به امضا رسید. سفر چاوز به اروگوئه در چارچوب سفر دوره ای اش به کشورهای آمریکای جنوبی صورت گرفت. وی قرار است به آرژانتین، بولیوی و کلمبیا نیز برود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۱
0
1
اينو نگه چي بگه؟!! دوست جون جوني . . . بهتر از لين نميشه
ناشناس
|
INDIA
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۱
0
1
آفرین بر این همه درک و فهم! فقط دیکتارتورها همدیگه را خوب درک درک میکنند.
نظرات بینندگان