arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۰ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۰

سپاهان صدرنشيني خود را مستحكم كرد/ سایر نتایج

سپاهان با پيروزي بر پيكان صدرنشيني خود را مستحكم كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سپاهان با پيروزي بر پيكان صدرنشيني خود را مستحكم كرد.

به گزارش خبرگزاري انتخاب به نقل از ایسنا؛ هفته‌ي بيست و هشتم ليگ برتر فوتبال، عصر امروز (پنج‌شنبه) با انجام هفت بازي ديگر پيگيري شد كه در مهم‌ترين بازي، تيم صدرنشين سپاهان در خانه ميزبان پيكان بود و در يك بازي نزديك توانست با نتيجه‌ 3 بر 2 اين تيم را شكست دهد.

گل‌هاي سپاهان را احمد جمشيديان دو بار (41 و 71) و ابراهيم توره (89) به ثمر رساندند و براي پيكان هم صالح صدير (65) و عليرضا عباس‌فرد (68) گلزني كردند. سپاهان با اين برد 58 امتيازي شد و جايگاه خود را در صدر جدول مستحكم‌تر كرد.

اما در تبريز و در يك ديدار حساس، فولاد در حالي كه تا دقايق پاياني با يك گل ميزبانش تراكتورسازي را شكست داده بود در آخرين لحظات بازي و با گل علي عليزاده (97) برد را با تساوي عوض كرد. تك گل فولاد را بختيار رحماني (18) به ثمر رسانده بود.

سايپا در ديداري جذاب و ديدني مقابل ميهمان خود استيل‌آذين با نتيجه‌ي 2 بر 2 متوقف شد. گل‌هاي سايپا را عباس محمدرضايي (28) و كريم انصاري‌فرد (76) به ثمر رساندند. براي استيل‌آذين نيز سياوش اكبرپور (63) و مهدي مهدوي‌كيا (85) گلزني كردند.

هم‌چنين پاس همدان كه در بوشهر ميهمان شاهين اين شهر بود در پايان 90 دقيقه با يك گل اين تيم را شكست داد. امير محبي (44) تك گل شاگردان مديرروستا را به ثمر رساند. حميد استيلي سرمربي شاهين كه به تازگي برادر خود را در يك سانحه‌ي رانندگي از دست داده، امروز روي نيمكت تيمش حضور نداشت. ضمن اين‌كه شاهين از دقيقه‌ي 43 با اخراج عبدالله كرمي 10 نفره به بازي ادامه مي‌داد.

در ديگر ديدار امروز راه آهن ميزبان شهرداري تبريز بود اما در پايان با يك گل مغلوب اين تيم شد. سعيد دقيقي (41) تك گل پيروزي‌بخش شهرداري را به ثمر رساند.

نفت آبادان هم با يك گل از سد مس كرمان گذشت. براي شاگردان غلامحسين پيرواني، روح‌الله عرب (65) گلزني كرد.

اما صباي قم و نفت تهران به تساوي 2 بر 2 رضايت دادند. گل‌هاي صبا را محسن بيات (10) و محسن بياتي‌نيا (87) به ثمر رساندند و ژوديفلي فريرا هر دو گل نفتي‌ها را (17 و 79) به ثمر رساند.

در آخرين ديدار اين هفته، فردا (جمعه) و از ساعت 17 ملوان ميزبان ذوب آهن است.

ديروز در آغاز رقابت‌هاي هفته‌ي بيست و هشتم، استقلال در داربي تهران با يك گل پرسپوليس را مغلوب كرده بود.
نظرات بینندگان