arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۷۰۸۸
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۴ - ۰۱ مهر ۱۳۹۴

گروگان 18 ساله دلگانی بعد از شش ساعت آزاد شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 فرمانده انتظامی دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: گروگان 18 ساله با تلاش پلیس بعد از شش ساعت از دست گروگان گیران در این شهرستان آزاد شد.

به گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، صادق کاظم زاده افزود: فردی با مراجعه به پاسگاه انتظامی گنبد علوی دلگان ادعا کرد پسر 18 ساله اش از منزل خارج شده و بعد از گذشت چند ساعت بازنگشته است.

وی ادامه داد: شاکی در اظهارات خود گفت پس از چند بار تماس با شماره تلفن پسرش، شخص ناشناسی جواب داد و اظهار داشت که وی را به دلیل اختلاف حساب مالی پدرش گروگان گرفته و تا تسویه بدهی آزاد نمی کند.

فرمانده انتظامی دلگان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع پیگیری پرونده به طور جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از انجام تحقیقات گسترده تیم ویژه عملیات مخفیگاه گروگانگیران را در باغ های اطراف روستای چاهشورک این شهرستان شناسایی کرد.

وی اضافه کرد: ماموران با هماهنگی قضایی به محل اعزام و در اقدامی به موقع دو نفر گروگانگیر را دستگیر و گروگان را آزاد کردند.

وی خاطر نشان کرد: پلیس همواره دنبال تامین آسایش و امنیت شهروندان است و افراد شرور و مجرم را از مردم فهیم و با اصالت استان جدا می داند و با تلاش شبانه روزی اجازه تعدی به حقوق مردم را نخواهد داد.

شهرستان 270 هزار نفری ایرانشهر در 345 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
نظرات بینندگان