arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۷ - ۰۲ مهر ۱۳۹۴

برانکو : کاش درباره ترکی بیشتر فکر می کردند/امیدوارم شانس به ما رو کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رانکو ایوانکویچ از بازی فردا تیمش با تراکتور به عنوان ال کلاسیکو یاد کرد.

برانکو ایوانکوویچ درباره بازی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت : « یک بازی خیلی سخت مقابل تراکتورسازی داریم. الان حدود 5 سال که تیم تراکتورسازی در بالای جدول قرار دارد و دو سال باید قهرمان ایران می شد. تراکتورسازی یک تیم سرعتی و هجومی است. واضح است که بازی خیلی سختی در انتظار ماست. »

او درباره ناکامی پرسپولیس در سال های اخیر در تبریز گفت : « ما هیچ توجهی به این موضوع نداریم که پنج سال است نتیجه نگرفته ایم. برای برد می رویم و کارمان را براین اساس می گذاریم که با نتیجه خوب بازگردیم. »

سرمربی پرسپولیس درباره قضاوت ترکی برای بازی فردا و اینکه از جانب هواداران هر دو تیم روی وی فشار است  گفت:« قبل از هرچیز باید عرض کنم که درست است داورها ضرر بزرگی به پرسپولیس زدند ولی این دلیل نمی شود که ما به این فکر باشیم .من در هیچ بازی به داوری فکر نمی کنم و تا دقایقی قبل نمی دانستم داور بازی فردا چه کسی است. نمی دانم داورها را چه کسی تعیین می کنند اما به نظرم برای این مسابقه اگر یک مقدار بیشتر فکر می کردند بهتر بود. نه به خاطر تراکتورسازی و پرسپولیس بلکه به خاطر خود ترکی که فشار زیادی به او وارد نشود. من البته باز هم می گویم علی رغم اینکه حداقل 9 امتیار را از ما داورها گرفتند خودم را نمی خواهم درگیر مسایل داوری کنم. »

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت : « واقعیت این است که در تمام بازی ها تا امروز از حریفان مان بهتر بودیم ولی این فوتبال است بعضی اوقات بهتر هستیم ولی نتیجه نمی گیریم. امیدارم شانس به ما رو کند و در لیگ برتر نتیجه هم بگیریم. » برانکو درباره اینکه برخی رسانه ها از بازی تراکتورسازی و پرسپولیس به عنوان ال کلاسیکو ایران یاد می کنند گفت : « ایران الان فوتبالش در سطح بالایی است تیم های خوبی در ایران هستند مانند استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، ذوب آهن و نفت تهران و این نشان می دهد که فوتبال در ایران خیلی پیشرفته است. من هم معتقدم این مسابقه یکی از بهترین بازی های فوتبال ایران است.امیدوارم بابت عید هدیه خوبی به هواداران بدهیم. »
نظرات بینندگان