arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۴

رومن پولانسکی در انتظار حکم دادگاه

اعلام حکم دادگاه رومن پولانسکی تا آخر اکتبر به تعویق افتاد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رومن پولانسکی کارگردان برنده اسکار که روز سه شنبه برای آخرین بار راهی دادگاهی در لهستان شد، اعلام کرد باید همه ممنوعیت های آمریکا علیه وی برداشته شود.

دادگاهی در لهستان که مسئول بررسی این موضوع شده پس از شنیدن دفاعیات پولانسکی صدور رای را تا آخر اکتبر به تعویق انداخت.

تصاویری از حضور پولانسکی در دادگاه در توییتر منتشر شده است که نشان دهنده حضور او در دادگاهی است که در شهر جنوبی کراکوف برگزار شد. در این دادگاه وکلای او مدارکی را بر مبنای گزارش‌های رسمی مقامات آمریکایی درباره محاکمه پولانسکی در کالیفرنیا در سال ۱۹۷۷ ارایه کردند.

پولانسکی از سوی آمریکا برای داشتن رابطه با دختری زیر سن قانونی مقصر شناخته شده است. عکس هایی از پولانسکی با این دختر در یک مهمانی در لس آنجلس جزو شواهد دادگاه است.

وکلای او با تمرکز بر این که پولانسکی در همان زمان مقصر شناخته شد و ۴۲ روز در زندان بود، معتقدند او جزای خود را از این بابت پرداخت کرده است.

پولانسکی در ماه فوریه امسال پیش از شروع دادگاه راهی کراکوف شد تا فیلم جدیدش «ماجرای دریفوس» را جلوی دوربین ببرد. این فیلم داستانی درباره ماجرایی است که در آغاز قرن بیستم اروپا را به خود مشغول کرد و یک نظامی فرانسوی را بی گناه به دادگاه کشاند. او یک بار هم در آوریل به این شهر رفت تا در دادگاه شرکت کند، اما دادگاه برای دریافت مدارکی از دادگاه آمریکا به تعویق افتاد.

پولانسکی باید پیش از ۳۰ اکتبر دوباره در این شهر باشد تا بتواند در دادگاه با رای اتخاذ شده مواجه شود. 
نظرات بینندگان