arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۴

شکست میلان و پیروزی لاتزیو در سری A

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شاگردان سینیشا میهالوویچ در هفته ششم سری A ایتالیا شکست خوردند و لاتزیو توانست پیروزی خارج از خانه‌ای را ثبت کند.

به گزارش ایسنا، هفته ششم رقابت های سری آ لیگ ایتالیا عصر امروز یکشنبه با برگزاری 5 دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده میلان که این فصل نتایج پرفراز و نشیب گرفته و در دو هفته گذشته به دو برد رسیده بود در خانه جنوا حرفی برای گفتن نداشت و با یک گل شکست خورد البته این دیدار درگیرانه باعث شد 10 بازیکن کارت زرد دریافت کنند و رومانولی بازیکن میلان نیز از دقیقه 42 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد تا میلانی ها بیش از یک نیمه را ده نفره بازی کنند. تنها گل این بازی را بلری ژمایلی به ثمر رساند. این گل در دقیقه 10 ثبت شد.

در دیگر مهم لاتزیو در خانه ورونا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا به وضعیت خود در جدول رده بندی سر و سامان ببخشد. برای تیم دوم شهر رم در این بازی میلیا و مارکو پارولو گلزنی کردند. در سایر دیدارهای لیگ ایتالیا این نتایج به دست آمد:

ساسولو یک – کیه وو یک

تورینو 2 – پالرمو یک

بولونیا یک – اودینیزه 2

در آخرین دیدار امشب از هفته ششم لیگ ایتالیا اینتر باید در خانه فیورنتینا به میدان برود. اینتری‌ها هر 5 بازی قبلی خودشان را با برد پشت سر گذاشته اند و در صدر جدول قرار گرفته اند و این در حالی است که فیورنتینا با 12 امتیاز در رده سوم جدول به سر می برد و پیروزی در این دیدار آن‌ها را به صدر می رساند.

نظرات بینندگان