arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۲ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۰

ایجاد شبکه ای توسط بحرین به نام خلیج ع ر ب ی

دولت بحرین با همکاری برخی کشورهای حوزه خلیج فارس در اقدام خصمانه جدیدی، شبکه‏ای با نام مجعول "الخلیج الع رب ی" افتتاح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دولت بحرین با همکاری برخی کشورهای حوزه خلیج فارس در اقدام خصمانه جدیدی، شبکه‏ای با نام مجعول "الخلیج الع رب ی" افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ دولت آل‏خلیفه با همکاری برخی کشورهای حوزه خلیج فارس در اقدام خصمانه جدیدی، شبکه‏ای با نام مجعول "الخلیج الع رب ی ـ A r a b I a n Gulf Channel" افتتاح کرد.

این شبکه که روز 11 فروردین در اردن افتتاح شد و پخش آزمایشی خود را از شهر "عمان" آغاز کرد، با هزینه شهروندان کشورهای خلیج فارس و مدیریت سرمایه‏گذاران بحرینی اداره می‏شود.

این شبکه قرار است به شکل 24 ساعته به انعکاس "موفقیت‏های دول عضو شورای همکاری خليج فارس" و "دستاوردهای بحرین از زمان آغاز سلطنت حمد بن عيسى آل‏خليفة" بپردازد!

این کانال همچنین تلاش خواهد داشت تا از آنچه "هويت اصیل خليج ع ر ب ی" نامیده می‏شود دفاع کند و این نام مجعول را تثبیت نماید!!

بنابر اعلام مسؤولان این شبکه، زمینه برنامه ‏های آن در تمام عرصه‏های سياسي، اقتصادي و اجتماعي خواهد بود؛ اما یکی از اهداف اصلی این شبکه ماهواره‏ای، پخش دروغ و تهمت علیه تظاهرات‏کنندگان بحرینی است تا از این طریق بتوانند در اراده مردم بحرین ضعف ایجاد کنند و با اختلاف‏افکنی مانع ادامه حرکت اسلامی آنان گردند.

این در حالی است که نيروهاي رژيم آل‌خليفه و آل‏سعود بیش از یک ماه است که شهروندان بی‏دفاع بحرینی را تحت شدیدترین فشارها قرار داده‏اند اما رسانه‏های وابسته منطقه و جهان در این مورد سکوت کرده‏اند.
نظرات بینندگان