arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۵ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۰

آیا سرهنگ قذافی یهودی است؟

یکی از خبرنگاران امریکایی گزارش داد که از هر پنج نفر، یک نفر از مردم به این دلیل با قذافی می جنگند که فکر می کنند او یک یهودی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
درحالی که لیبی درگیر جنگ داخلی است،و همچنین از طرفی با حمله نیروهای ائتلافی مواجه شده است، شایعات مختلفی در مورد اصالت سرهنگ معمر قذافی بالا گرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب به نقل از "ای او ال"، گزارش های متنافض در مورد تولد او از سال 1970 شروع شد. قذافی در آن زمان، تنها دو سال بود که توانسته بود قدرت را در دست بگیرد.



دو هفته پیش، یکی از خبرنگاران امریکایی گزارش داد که از هر پنج نفر، یک نفر از مردم به این دلیل با قذافی می جنگند که فکر می کنند او یک یهودی است.

گزارشاتی مبنی بر اینکه قذافی ثمره ی یک رابطه ی نامشروع بین زن یهودی و یک سرباز ایتالیایی در دهکده ای در شرق تریپولی است وجود دارد. پس از تولد قذافی، او به کاردینال کاتولیک داده شد و انها قذافی را به یک گله دار گوسفند و زنش تحویل دادند.



محمد یوسف المگاریاف، یکی از مخالفان قذافی که در حال حاضر در امریکا است و برای چندین سال است که در مورد گذشته قذافی تحقیق می کند، معتقد است که قذافی هرچه به مردم در مورد اصالت و تولد خود گفته است، دروغ است.



او در طی تحیقاتش، به طور اتفاقی نامه ای را پیدا کرده است که توسط کاردینالی نوشته شده است، که قذافی را به این گلده دار داده است.

مادر دیکتاتور لیبی، عایشه نام داشته است که در سال 1978 جان خود را از دست می دهد و پدر او "ابو منیار" نام داشت که در سال 1985 درگذشت.



المگاریاف، مانند بسیاری دیگر در لیبی معفتد است که قذافی ریشه های یهودی دارد.

وی در مورد رمز و رازی که دوران کودکی قذافی را احاطه کرده است می گوید: هیچ کس نمی داند که دقیقا او چه سالی به دنیا امده است یا کجا به دنیا امده است. هیچ کسی نمی داند چه ماهی و چه روزی او به دنیا امده است.

وی می افزاید: سئوالات بسیاری در مورد اصالت او وجود دارد.
نظرات بینندگان