arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۱ - ۱۳ مهر ۱۳۹۴

حاجی زنجانی درسانحه تصادف درمکه جان باخت

معاون اداره کل حج و زیارت استان زنجان گفت: در یک حادثه رانندگی در مکه یکی از حجاج زنجانی نتوانست جان خود را از مهلکه نجات دهد و بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جعفر محمدلو روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چهار روز قبل حجاج زنجانی در ایستگاه اتوبوس ایستاده بودند که اتوبوسی با سرعت به ایستگاه نزدیک می شود.
 
وی یادآورشد: جوانان حاضر در این زمان از صحنه می گریزند و پیرمرد 85 ساله خرمدره ای که توان فرار نداشته است، بر اثر برخورد اتوبوس که راننده کنترل آن را از دست داده بود، جان خود را از دست می دهد.
 
محمدلو اظهار کرد: نام این پیرمرد خرمدره ای «بشیر جلیلی» است و همراهان وی خواستار دفن او در شهر خرمدره شده اند.
 
معاون اداره کل حج و زیارت استان زنجان گفت: پیکر این حاجی خرمدره ای پس از انجام تشریفات به ایران و سپس برای دفن به خرمدره منتقل می شود.
 
وی تاکید کرد: تا کنون هیچ تغییری در زمان بازگشت حجاج زنجانی ایجاد نشده است و نخستین پرواز آنان روز 19 مهر ساعت 11 صبح در فرودگاه زنجان بر زمین می نشیند.
 
محمدلو ادامه داد: زنجان هیچ کشته و شهیدی در فاجعه منا نداشت اما در طی سفر حج تمتع امسال دو نفر از زایران زنجانی دعوت حق را بر اثر بیماری و سانحه تصادف لبیک گفتند.
 
معاون اداره کل حج و زیارت استان زنجان گفت: امسال یک هزار و 141 زایر در قالب 9 کاروان از این استان راهی سرزمین وحی شده بودند.
برچسب ها: حاجیان ، حادثه ، حادثه منا
نظرات بینندگان