arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۸۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۸ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۰

مقتدی صدر: اگر می توانستم فتوا بدهم، فتوای قتل این کشیش امریکایی را صادر می کردم

"مقتدی صدر" رهبر جنبش صدر عراق با صدور بیانیه ای رسمی قرآن سوزی توسط کشیش آمریکایی را به شدت مورد حمله و انتقاد قرار داد و چنین اقدامی را محکوم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"مقتدی صدر" رهبر جنبش صدر عراق با صدور بیانیه ای رسمی قرآن سوزی توسط کشیش آمریکایی را به شدت مورد حمله و انتقاد قرار داد و چنین اقدامی را محکوم کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از شیعه انلاین، سید "مقتدی صدر" در ادامه این بیانیه که پس از استفتاء یکی از هوادارانش در مورد موضع وی نسبت به موضوع قرآن سوزی، صادر شد، از مسلمانان سراسر جهان خواست تا در برابر اهانت های وقیحانه این کشور آمریکایی ساکت ننشینند و به آن پاسخی محکم، کوبنده و در حد و اندازه آن بدهند.

رهبر جنبش صدر عراق همچنین گفت: امتی که چنین کتاب مقدسی را آتش می زنند، امتی فاسق، بد اخلاق، بی احساس، مخالف دین، عاشق فساد و غیره هستند. وای بر امتی که کتاب مقدسش در برابر چشمانش به آتش کشیده می شود و ساکت می نشیند و حتی از چشمانش هم اشک جاری نمی شود و زبانش به حرکت در نمی آید و دستانش برای دفاع از این کتاب بالا نمی رود. این ملت باید پاسخی در حد و اندازه به این کشیش قرآن سوز بدهد.

"مقتدی صدر" در ادامه افزود: مراجع ما کجایند؟! رهبران ما کجایند؟! کجاست آن امامی که فتوای قتل "سلمان رشدی" نویسنده کتاب "آیات شیطانی" را صادر کرد؟! کجایند مراجع ما که باید در چنین زمانی فتوای قتل چنین آدم هایی را صادر کنند؟!

رهبر جنبش صدر عراق در ادامه ضمن اینکه آرزو کرد که می توانست فتوا صادر کند، گفت: والله آرزو می کنم که می توانستم و صلاحیت صدور فتوا در چنین زمانی را داشتم تا دستور می دادم چنین کشیشی را به قتل برسانند. والله ریختن خون او حلال است. از خداوند متعال می خواهم وی و امثال او را عذاب جهنم بدهد.

سید "مقتدی صدر" در پایان گفت: إنا لله و إنا إلیه راجعون. شما مسلمانان اگر در برابر چنین اقداماتی ساکت بنشینید، شاهد توهین های بزرگ تری در آینده خواهید بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۶
0
1
ايشان کمي آب يخ بنوشد آرام شود. ببين مرجعيت به کجا رسيده که هر جوجه طلبه اي برايشان تعيين تکليف ميکند.
ضمنا آنهايي که قران را اتش زدند يک امت نبودند ، يک کشيش ديوانه بوده که هيچ امتي هم طرفداري اش را نکرده.
هيچ آدم عاقلي هم تائيدش نکرده.
قرآن هم که هر روز توسط اعمال و رفتار خود مسلمانها در حال آتش زدن است.
نظرات بینندگان