arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۱۵ مهر ۱۳۹۴
بیژن نوباوه وطن اعلام کرد

"جاسوس‌های مطبوعات" فهرست می‌شوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس می گوید: نمایندگانی که به وزرای ارشاد و اطلاعات درباره نفوذ عوامل بیگانه در روزنامه های زنجیره ای تذکر داده اند، نظر خود را در این تذکر اعلام کرده اند.

بیژن نوباوه وطن با اشاره به نامه تذکر 12 نماینده به وزرای ارشاد و اطلاعات درباره انچه که اعلام نفوذ صدها نفری سرویس‌های جاسوسی غربی در روزنامه‌ها و رسانه‌های داخلی عنوان شده و خواستار  مقابله جدی با این توطئه شدند  گفت:  ما نظرمان را در همان تذکر اعلام کرده  و به آقایان برای برخورد با این قضیه آدرس داده ایم.

وی در پاسخ به این سئوال که وزیر ارشاد این موضوع را رد کرده و مستند نداسته اند، اظهار کرد:  ایشان ابتدا اینکه آقای جیسون رضائیان هم جاسوس است را نمی پذیرفت ولی الان دیگر علنی شده است که وی جاسوس اصلی آمریکایی هاست و به نظر ما ، نظیر رضائیان افراد دیگری در فضای رسانه ای کشور فعالیت دارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: لیست 13-12 نفره ای از این افراد اعلام  شده است که این مسئله تحت پیگیری است و وزرای مربوطه نیز از این موضوع اطلاع دارند.

گفتنی است؛ سی ام شهریور جاری، 12نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات و علی جنتی وزیر ارشاد اسلامی بر لزوم مقابله جدی با جریان صدها نفری نفوذی سرویس‌های جاسوسی غربی در روزنامه‌ها و رسانه‌های زنجیره‌ای تاکید کردند.
برچسب ها: جاسوس ، ارشاد ، مطبوعات ، وزرا ، ارشاد
نظرات بینندگان