arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۶ - ۱۵ مهر ۱۳۹۴

پیراهن شماره «10» مسی به چه کسی رسید؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  مهاجم منچسترسیتی قصد دارد با پوشیدن پیراهن شماره «10» لیونل مسی، نبود این بازیکن در دو بازی پیش‌روی آرژانتین کمتر به چشم بیاید.

، سرخیو آگرو خبر داد که در بازی پنجشنبه تیم ملی آرژانتین مقابل اکوادور در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه پیراهن شماره «10» لیونل مسی را بر تن می‌کند که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی آلبی‌سلسته در این بازی نیست. او همچنین در بازی بعدی این تیم مقابل پاراگوئه این شماره پیراهن را نیز به تن خواهد کرد.

آگرو در گفت‌و‌گو با روزنامه آرژانتینی «La Nacion» گفت: پیراهن شماره «10» را پیش از این یکبار در دیداری دوستانه مقابل بوسنی‌و‌هرزگوین در آمریکا پوشیده بودم. مسی به من گفته بود که هر وقت من به هر دلیلی در ترکیب آرژانتین نبودم، تو پیراهن شماره «10» را بپوش. پیش از بازی با بوسنی هم به من پیامکی فرستاد و پرسید؛ پیراهن شماره «10» را می‌پوشی دیگر؟ یک موقع بی‌خیال‌ این کار نشوی؟ از آن موقع هر وقت که مسی نباشد اختیار دارم که پیراهن شماره «10» را بپوشم. البته که از پوشیدن این پیراهن خوشحال می‌شوم ولی شماره «10» قطعاً متعلق به لیونل است.

وی در تمجید از ستاره بارسلونا که حضورش در دیدارهای ماه آینده میلادی آرژانتین مقابل تیم‌های برزیل و کلمبیا هم در هاله‌ای از ابهام است، اظهار داشت: این شرایط کمی عجیب است، چون لئو همیشه اینجا و در کنار ما بوده است. به هر حال چنین اتفاقاتی در فوتبال می‌افتد. ما بازیکنان بزرگ دیگری داریم که می‌توانند بدون مسی هم بازی خوبی را به نمایش بگذارند. البته کار بدون مسی دشوار است ولی می‌توانیم شروع خوبی داشته باشیم.

مهاجم 27 ساله آلبی‌سلسته در پایان عنوان کرد: مسی، مسی است و کسی نمی‌تواند جای خالی او را پر کند، ولی ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم که می‌تواند کاری کند تا غیبت لئو کمتر به چشم بیاید. حالا مهم پیروزی در بازی مقابل اکوادور و کسب سه امتیاز است. ما در خانه بازی می‌کنیم و از آنجایی که خیلی وقت است جلوی تماشاگران خودی بازی نکرده‎ایم باید با ارائه بازی عالی، اعتماد لازم را به دست بیاوریم.
منبع: تسنیم
برچسب ها: بازیکن ، آگرو ، مهاجم
نظرات بینندگان