arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۱ - ۱۵ مهر ۱۳۹۴

خودسوزي جوان اسيد پاش در نهاوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرد معتادی که هفته گذشته در منطقه گل زرد نهاوند روی پدرش و سه مامور انتظامی اسید پاشیده بود، دستگیر شد.
فرمانده انتظامی نهاوند گفت مأموران کلانتری 12 منطقه کوثر اواخر فصل تابستان برای اجرای حکم جلب به همراه شاکی که پدر متهم بود ،راهی محل حضور مجرم شدند.

محسن اقبالیان افزودپسر شاکی پیش از شکایت پدر در مرجع قضائی به اوهشدار داده بود که در صورت شکایت از وی ، اسیدپاشی می‌کند.

وی همچنین گفت : پدر خانواده با بی‌اعتنایی به تهدید پسر، پس از دریافت حکم جلب به همراه سه مأمور انتظامی کلانتری برای سپردن فرزند معتاد به دست قانون راهی خانه شد که فرد معتاد پس از دیدن پدر به سمت وی حمله‌ور شد و او نیز از داخل حیاط به سمت کوچه فرار کرد و در را محکم بست.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود : جوان اسیدپاش از بالای در روی پدر و همراهانش اسید پاشید که این امر موجب مصدومیت جدی شاکی و یکی از مأموران و همچنین جراحت سطحی دو مأمور دیگر شد.

اقبالیان با بیان اینکه مجرم فاقد سابقه کیفری است ، گفت : اسیدپاش معتاد از محل جرم متواری و پس از تلاش‌های مستمر محل اختفای وی شناسایی شد.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود : گروه های عملیاتی برای دستگیری فرد اسیدپاش ساعت یک بامداد دوشنبه وارد مخفیگاه وی شدند ، اما او پیش از ورود مأموران با آغشته‌کردن لباس‌ها و وسایل خانه به بنزین، اقدام به آتش‌زدن منزل و خودسوزی کرد.

اقبالیان گفت : با توجه به حضور عوامل آتش‌نشانی و امدادی در صحنه جرم ، آتش به‌سرعت خاموش و معتاد اسیدپاش به مرکز درمانی منتقل شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه متهم پیش از این هم سابقه خودسوزی داشت ، افزود : اکنون این جوان معتاد دچار 40 درصد سوختگی شده است.
نظرات بینندگان