arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۵ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰

شورای عالی نیروهای مسلح مصر: نمی‌‌گذاریم خمینی دیگری بر مصر حکومت کند!

سرلشکر محمد مختار الملا معاون وزیر دفاع در دیدار با سردبیران مطبوعات مصرتاکید کرد شورای عالی نیروهای مسلح به جریان های تندرو اجازه نخواهد داد بر مصر مسلط شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شورای عالی نیروهای مسلح مصرکه پس از سقوط حکومت حسنی مبارک رئیس جمهور سابق این کشور اداره امور کشور را برعهده گرفته است ولی همچنان راه او را ادامه می دهد، و سعی در ممانعت از ایجاد موج بیداری اسلامی در منطقه دارد. با اشاره به نگرانی از مسلط شدن جریان های تندرو در کشور اعلام کرد اجازه نخواهد داد {امام} خمینی دیگر  بر مصر حکومت کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب به نقل از العربیه، سرلشکر محمد مختار الملا معاون وزیر دفاع در دیدار با سردبیران مطبوعات مصرتاکید کرد شورای عالی نیروهای مسلح به جریان های تندرو اجازه نخواهد داد بر مصر مسلط شوند.

مخالفان نظام سابق مصر روز جمعه گذشته تجمعی تحت عنوان " نجات انقلاب " تشکیل دادند و مسئولان دستگاه قضایی را به کوتاهی و تاخیر در محاکمه مسئولان سابق متهم کردند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۳
پویا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۶
0
11
خیلی از آقایون میگفتن این انقلاب نشات گرفته از انقلاب ایران اسلامی ماست . پس لین حرفعا چیه میزنن . به نظر من بگیدآقای شریعتمداری برامون این رو کنکاش کنن و دوشمن رو شناسایی کنن. البته ایشون فردا تیتر میزنن و از پیش بینی های خودشون که قبلا انجام دادن پرده برمیدارن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۷
0
0
یک کلام لب کلام : مگه دارین که بخواد بیاد ، کلان خراتون همون مثلا علمای الازهر بودن که فتوا به عدم مشروعت قیام مردم در برابر طاغوت زمان دادن. برو عرب تا بخوای آدم بشی حالا حالاها باید مشق غیرت کنی
نظرات بینندگان