arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۰۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴

احسان علیخانی: بهنام صفوی را قضاوت نکنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  بهنام صفوی که بعد از مدت ها مبارزه سخت با بیماریش و طی کردن مراحل سخت درمانی توانست روز 17 مهر با مجوز پزشکان معالج خود بار دیگر در برج میلاد به روی صحنه برود مهمانان وِیژه زیادی را در قسمت وی آی پی سالن داشت.

یکی از این افراد چهره و سرشناس کسی نبود جز احسان علیخانی، مجری محبوب برنامه ماه عسل .مجریی که بعد از دیدن اجرای بهنام صفوی ضمن تمجید و ستایش از اجرای فوق العاده و بی نقص بهنام صفوی گفت: بهنام امشب روی صحنه بی نظیر و بسیار مسلط بود و توانست یکی از بهترین اجراهایش در چند سال گذشته را به نمایش بگذارد.

مجری ماه عسل که در برنامه هایی که اجرای آن را به عهده دارد، بسیار در مورد قضاوت نکردن انسان ها صحبت می کند و همیشه یاد آور می شود که کار قضاوت به عهده خداست و انسان ها نباید این کار را انجام دهند ، درباره بهنام صفوی و بیماریش ادامه داد: در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی حرف هایی زده می شود مبنی بر اینکه بهنام صفوی خود را بیمار نشان می دهد تا بتواند محبوبیت و محبت بیشتری را به سمت خود بکشد که واقعا انسان را متاسف می کند این صحبت ها در دوره این نیز برای مرتضی پاشایی زده می شد.
 
علیخانی در ادامه افزود:  15 روز مانده به ماه عسل 93 درست زمانی که قرار شده مرتضی پاشایی تیتراژ ماه عسل را اجرا کند بسیاری از افراد چهره و سرشناس در حوزه موسیقی کشور با من تماس گرفتند وگفتند که این ماجرا یک سناریو از قبل تعیین شده است و بیماری در کار نیست و فریب این ماجرا را نخور.
 
به گزارش شفاف، وی در پایان گفت: معظلی در شبکه های اجتماعی وجود دارد که عده ای انسان های تهی با به لجن کشیدن چهره ها و نخبگان جامعه در حوزه های مختلف سعی در کم کردن مشکلات درونی و عواطفی خود دارند و من یقین دارم این افراد  روزی بابت این کار غیر دوستانه خود باید جواب گو باشند و تاوان بدهند.

منبع: شفاف
برچسب ها: علیخانی ، بهنام صفوی
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
14
33
کسی نظر تو رو نخواست
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
25
13
آفرین آقای علیخانی.
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
1
2
بهنام يك تومور مغزي با قطر حدود ٧ سانت در مغزش داشت كه طي يك عمل بسيار سخت در بيمارستان عرفان تهران از سرش خارج شد يازده روزي در بيمارستان بعد از عمل تحت نظر بود . بعد از عمل يك ماه تحت پرتو درماني و شيمي درماني بود وبا توجه به وضعيت تومور كه متمايل به بد خيمي بود قضاوت نادرست در مورد ايشان بسيار ناجوانمردانه است. قطعا كساني كه با اغراض مختلف توهين ميكنند بايد از خدا بترسند .
نظرات بینندگان