arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۵ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴

زمان پرداخت مطالبات 85 درصد سپرده‌گذاران "میزان"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استاندار خراسان‌شمالی گفت: در صورت تامین اعتبار از سوی بانک صادرات تا پایان امسال، مطالبات 85 درصد از سپرده‌گذاران خرد موسسه مالی و اعتباری ورشکسته میزان به آنان پرداخت می‌شود.

منطقه خراسان‌شمالی، سید علی اکبر پرویزی در جمع خبرنگاران افزود: البته این امر منوط به اقدام هیات تسویه و تامین 2000 تا 3000 میلیارد ریال اعتبار از محل فروش اموال میزان است که با توجه به مذاکراتی که صورت گرفته، ظرف یکی دو ماه آینده محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مطالبات بیش از 110 هزار نفر از طلبکاران میزان که سپرده‌های خرد نزد این موسسه مالی داشته‌اند پرداخت شده است، افزود: برای پرداخت سپرده‌های طلبکاران درشت نیز پشنهاد شده در قالب تهاتر عمل شود و نسبت به تسویه بدهی آنان اقدام شود.

پرویزی تاکید کرد: مردم برای دریافت سود، سرمایه‌های خود را در موسسات غیرمجاز سپرده‌گذاری نکنند. مردم باید در مکان‌هایی سرمایه گذاری کنند که دارای پشتوانه هستند.

پرویزی با اشاره به اینکه پیگیری پرداخت مطالبات مردم در موسسه میزان بیش از هفت، هشت ماه وقت استانداری را گرفته است، ادامه داد: اخیرا به هیچ موسسه مالی غیرمجازی اجازه نداده‌ایم که تابلو نصب کنند و از راه‌اندازی شعبه‌های جدید موسسات غیرمجاز در تمامی شهرستان‌ها خودداری کرده‌ایم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان