arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۷ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴

خوردبین: مهم نیست سرپرست باشم یا نه/ از سپهر متشکریم ولی

محمود خوردبین خبر عدم حضور بازیکنان پرسپولیس را در بازی یادواره هادی نوروزی تایید کرده و می‌گوید: برانکو، کمتر از ما به هادی نوروزی علاقه ندارد، با این حال در شرایطی که داریم به بازیکنان اجازه حضور در این مسابقه را نداده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خوردبین درباره بازی هادی نوروزی و وضعیت پرسپولیس حال حاضر هم گفتنی‌هایی دارد.

خوردبین: مهم نیست سرپرست باشم یا نه/ از سپهر متشکریم ولیمحدویت برایمان ایجاد می‌شود

این بازی به دعوت سپهر حیدری انجام می‌شود، از بازیکن تا مدیر این تیم را سپهر انتخاب کرده است، اما متاسفانه تراکم برنامه‌های فوتبال باعث شده محدودیت‌هایی ایجاد شود، هم بازی تیم‌ملی را جلوی ژاپن داریم که 4 بازیکن ما در تیم‌ملی هستند و اگر این بازی را هم می‌ کردیم مقابل صبا در بازی جمعه مشکل بیشتری داشتیم.

از سپهر تشکر می‌کنیم

سپهر بچه خوبی است و زمان بازی‌هایش هم با اخلاق و شایسته بود، اما او هم قصد نداشت این بازی تا این حد، از حد تشریفاتی و بزرگداشت خارج شود. سپهر هر هفته قبل همه چیز را با ما هماهنگ کرده است. ما به این بازی، برای روح‌ هادی احترام می‌گذاریم ولی پیشنهاد می‌کنم برای چهلم هادی، سپهر کار را در دست بگیرد و یک بازی قشنگ‌تر انجام دهیم تا همبازیان هادی هم بتوانند در این بازی باشند. فرض اینکه برانکو اجازه بازیکنان را هم می‌داد، کی‌روش که به 4 ملی‌پوش پرسپولیس اجازه حضور نمی‌داد.

برای هادی من هم بازی می‌ کنم

اگر یک بازیکن حال حاضر پرسپولیس در زمین نباشند هم بازی قشنگ می‌شود، کریم باقری، مهدوی‌کیا، خود سپهر، نیکبخت، خلیلی، مهدی واعظی، میثاق، کاظمیان، اولادی، کلاه کج، محمد پروین، علی کریمی و ... حضورشان این بازی را قشنگ می‌ کند. اما به نظرم هیچ کدام از بازیکنان لیگی، نه ما و نه تیم‌های دیگر نتوانند بازی کنند. البته مردم در حال حاضر بازیکنان لیگ را می‌ بینند، حتی اگر بخواهند، من هم پیراهن می‌پوشم و چند دقیقه‌ای به احترام هادی نوروزی بازی می‌کنم، ولو اینکه من را به عنوان سرپرست دعوت کرده‌اند.

برای چهلم مسابقه بگذاریم

وضعیت تیم، بد نیست. ملی‌پوش‌ها که سه شنبه برسند، برای جمعه خوب خودمان را آماده کرده‌ایم. فکر کنم بتوانیم صبا را ببریم، هر چند کارمان چندان هم راحت نیست. به هر حال من باز هم پیشنهادم را تکرار می‌کنم و می‌گویم برای روز چهلم فوت او اگر یک بازی خوب برگزار شود بهتر است، اگر خدای ناکرده این بازی با تعداد جمعیت زیادی برگزار نشود این برای روح هادی اصلا خوب نیست.

قلبمان را به روح هادی می‌دهیم

منطقی است که تیم ما و بازیکنانمان بعد از فوت هادی افت روحی داشته باشند اما ما افت روحی بچه ها را جبران کرده ایم و اعتقاد داریم که بچه ها بخشی از قلب خود را برای هادی نوروزی صیقل داده تا به او تقدیمش کنند، با این قلب پاک بچه ها، تلاش آنها برای رسیدن به هدف مضاعف شود.

مهم نیست سرپرست باشم یا نه

از طرف باشگاه پرسپولیس، من و کریم در بازی هستیم، من که سرپرست هستم و کریم هم احتمالا کاپیتان تیم می‌شود اما این‌ها مهم نیست، فرض کنید که کریم بازی نکند و یا من سرپرست نباشم مهم این است که ما برای شادی روح هادی نوروزی همه‌گونه تلاش کنیم.

منبع: ورزش 3
نظرات بینندگان