arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴

نظر دژاگه درباره بازی با ژاپن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اشکان دژاگه قبل از تمرین امروز تیم ملی گفت: فکر می‌کنم تمرینات خوبی داشتیم و بچه‌ها خوب کار کردند البته به خاطر اینکه در قطر بودم دیرتر به اردو اضافه شدم اما این روزها تمرینات خوبی داریم ضمن اینکه دو روز دیگر بازی خوبی در پیش خواهیم داشت و بازی با ژاپن برای تیم ملی که چندین سال است با این تیم بازی نکرده می‌تواند یک دیدار مفید باشد.

وی ادامه داد: تمام دنیا ژاپن را می‌شناسد. ژاپن یک تیم بسیار خوب است و ما هم دو روز وقت داریم که در آزادی بازی خوبی انجام دهیم.

دژاگه در مورد تاثیر این بازی در عملکرد تیم ملی در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی گفت: این مسابقه برای ما و جوانان تیم ملی خوب است. بازیکنان ژاپن در بهترین تیم‌های اروپایی هستند و فکر می‌کنم برای ما مهم است تا بازی‌هایی مثل این دیدار داشته باشیم تا پیشرفت کنیم.

مهاجم تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود این مسابقه قبل از بازی با عمان برگزار شود، گفت: قبل از عمان وقت نداشتیم و بازیکنانی مانند من، شجاعی، و آندو در قطر بودیم و اگر بازی با ژاپن قبل از عمان بود نمی‌توانستیم به این بازی برسیم. الان هم وقتش بد نیست و مهم این است که جلوی ژاپن هستیم و می‌توانیم خودمان را نشان دهیم.

وی در مورد اینکه بازیکنان کلیدی ژاپن کدام بازیکنان هستند، گفت: هر 11 بازیکن این تیم بازیکنان خوبی هستند. از جمله هاسبه کاپیتان این تیم و کاگاوا که بازیکنان مهمی هستند و این تیم یک تیم قوی است.

دژاگه در مورد تاثیر حضور هواداران در این دیدار گفت: برای ما مهم است که تماشاگران زیادی بیایند چون هیچ تیم آسیایی در آزادی بازی آسانی ندارد و ان‌شاءلله تماشاگر زیاد بیاید.

این یک بازی دوستانه است اما ژاپن قدرتمند است و امیدوارم تماشاگران را خوشحال کنیم.

وی در مورد اینکه چقدر تیم ملی برای این بازی اعتماد به نفس دارد، گفت: دو روز به بازی مانده و باید خوب کار کنیم و هر تیمی بهتر باشد برنده خواهد شد.

منبع: فارس
برچسب ها: جام جهانی ، لیگ ، عمان ، مهاجم
نظرات بینندگان