arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۶ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴

یونسی:مازندران تمام معادلات ساده‌اندیشان را به هم ریخت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حجت‌الاسلام علی یونسی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری رامسر که در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه من حامل پیام رئیس جمهور به شما هستم و نیز پیام‌های شما را به رئیس جمهور می‌رسانم، اظهار کرد: مازندران از روزهای نخست از رئیس جمهور استقبال خوبی به عمل آورد و تمام معادلات ساده‌اندیشان را به هم ریخت.

دستیار ویژه رئیس جمهور با اشاره به اینکه اسرائیل با تشویق کشورهای مرتجع منطقه، با تحریم‌ها قصد فشار و نابودی ملت ایران را داشتند و فکر جنگ را در سر می‌پروراندند، ادامه داد: وقتی تحریم‌ها راه به جایی نبرد، فکر ساخت بمب اتم توسط ایران را پخش کردند، ولی خداوند پشتیبان این ملت شهیدپرور و ولایی است.

یونسی تصریح کرد: همیشه انتخابات آزاد و پرشور به نفع ملت است و با توصیه رهبری، انتخاباتی پرشور در کشور برگزار شده و بهانه زیاده‌خواهان و ابر قدرت‌های جهان برای جنگ با ایران ناکام ماند.

وی خاطرنشان کرد: ایران در مذاکرات به همه اهداف اصلی خود رسید و این مذاکرات یک دنیا درس سیاست و دیپلماسی برای علاقه‌مندان سیاست است.

این مسئول ادامه داد: خیلی‌ها فکر می‌کنند اگر گردشگری رونق بگیرد، دین و فرهنگ مردم آسیب می‌بیند، ولی اشتباه در این است که آنها بیکاری را نمی‌بینند و این همه معتاد را نمی‌بینند که هیچ چیزی به اندازه بیکاری، اعتقادات دینی مردم را ضعیف نمی‌کند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان