arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۴ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۰

اصلاحات عجیب بشار اسد در سوریه: منع فعالیت احزاب اسلامی

یک روزنامه نزدیک به دولت بشار اسد از تصویب قریب الوقوع یک قانون که بشار اسد آن را جز اصلاحات خود قرار داده است، خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک روزنامه نزدیک به دولت بشار اسد از تصویب قریب الوقوع یک قانون که بشار اسد آن را جز اصلاحات خود قرار داده است، خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب، روزنامه سوری الوطن که نزدیک به دولت می باشد، گزارش داد که قانون جدیدی که به عنوان بخشی از اصلاحات بشار اسد که قول آن را داده بود، به زودی در معرض تصویب قرار می گیرد.



با تصویب این قانون ، دیگر احزابی که ریشه های مذهبی یا قومی داشته باشند، اجازه فعالیت ندارند. این به معنای ان است که نه کردها و نه احزاب اسلامی دیگر قادر به فعالیت در سوریه نیستند.

بشار اسد، پس از درگیری ها در سوریه، به مردم خود قول داد که اصلاحاتی را در کشور ایجاد کند.
برچسب ها: بشار اسد ، سوریه
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
محمود
|
Germany
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۸
2
2
مثل معروفی است، یکی مستعمره سابق انگلستان فردی اذان می گفته به کنسولگری انگلستان خبر می آورندآقا دراینجا اذان می گویند.کنسولگری می پرسی برای ما که خطری ندارداگر خطری ندارد بگذار هرچقدر می خواهد داد بزند.درمورد سوریه هم تا دیروز احزاب اسلامی و......خطری نداشتند یا به نفع بشارالسدبودند کاری به کار آنها نداشت .حال این احزاب را درمقابل خود می بیندبا آنه به مخالفت برمی خیزد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۸
1
7
اگر اين كار را بكند عنوان اعتراضات از فتنه به انقلاب تغيير مي كند
نظرات بینندگان