arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۹ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴

انصاری:دولت تمام جناح‌های سیاسی را وارد میدان کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حجت‌الاسلام انصاری عصر امروز در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات مجتمع تفریحی بابلسر برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بی‌تردید مهم‌ترین حادثه تحول‌زای انسانی و ارزشی که در نیمه‌دوم قرن بیستم در مبدا و آغاز پیدایش خود رسالت بزرگی را پیگیری کرد و به توفیق بالایی دست یافت.

وی اضافه کرد: این رسالت بزرگ احیای تفکر دینی و پیاده‌سازی دینداری از انزوای خود و به صحنه آوردن دین به‌عنوان عامل پویا بوده که از عوامل ترقی بشر محسوب می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: در شرایطی که تقابل دو قطب جهان در غرب به سرکردگی آمریکا و اروپا و در شرق به سرکردگی شوروی دین به عنوان عامل اصلی افیونی تبلیغ می‌شد با رهبری امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی شکل گرفت و اندیشه دینی در مدت کوتاهی احیا شد.

انصاری با بیان اینکه در سال 57 امام خمینی (ره) دین را براساس جاذبه‌های خود به مردم معرفی کرد و در مقابله با استبداد و استعمار آن را به پیروزی رساند و از استعمار غرب نجات داد، گفت: در حال حاضر ایران به پایگاه بیداری مسلمانان جهان تبدیل شده است.

وی با اعلام اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به رسمیت شناخته شده است، افزود: امروز به دلیل پیچیدگی دشمنی با اسلام و تحریم دینی، دین با چهره خشن و منفوری مطرح شده که نشان دهنده توطئه صهیونیست‌هاست.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه بی‌شک در این مرحله وظیفه ما مسلمانان سنگین‌تر است و وارد مرحله جدیدی شده‌ایم، خاطر نشان کرد: مهم‌ترین مسئله دفاع از هویت اسلام در برابر تحریف‌گران است.

انصاری با اشاره به اینکه آنچه نظام براساس آن استوار است عدل و میانه‌روی است، اظهار کرد: وقتی دشمنان نخواستند با ما مقابله کنند مقابله با محتوا را هدف قرار دادند که بسیار خطرناک‌تر است.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر دین و پیروی از مقام معظم رهبری مدافع تمام عیار اسلام در تمام عرصه‌ها حاضر است و به مقابله با پدیده وحشی‌گری و چهره داعشی که زاییده تفکر امپریالیسم، صهیونیسم و دشمنان اسلام به میدان آمده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید از ابتدای شروع کار خود اعتدال را مدنظر قرار داده است، افزود: با استفاده از نخبگان و شایستگان تمام جناح‌های سیاسی وارد میدان شده‌اند.

انصاری با بیان اینکه امروز فضای مطلوبی به‌واسطه همدلی و همزبانی در جامعه حکم‌فرماست، یادآور شد: در عرصه اقتصادی با وجود تمامی مشکلات، تحریم و کمبود منابع دولتی تورم مهار و کاهش یافت و کشور از رکود خارج شده است.

وی بیان کرد: در عرصه سلامت اقدامات بسیاری انجام شده و همچنین در زمینه توسعه راه‌های کشاورزی نیز گام‌های خوبی برداشته شده به‌طوری که ایران پرچمدار عزت، استقلال، خودباوری و خوداتکایی در دنیا مطرح است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در مبارزه به تروریسم در واقع سرمایه‌گذاری در تامین امنیت و حفظ مرزهای کشور خودمان است، اضافه کرد: همچنین در زمینه مذاکرات گام‌های خوبی برداشته شد و کشور به موفقیت رسید.

وی با بیان اینکه خطه سرسبز مازندران به عنوان میراث طبیعی ایران و تنها نوار سبز ساحلی در کشور است، گفت: حفظ سرسبزی و محیط زیست منطقه برای کل کشور یک امر واجب و ضروری است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تمام طرح‌های توسعه‌ای در مازندران باید با شاخص توسعه پایدار تصویب شود، خاطرنشان کرد: حفظ محیط زیست، صنعت و ساز و کار آن در جاذبه‌های استانی مورد توجه قرار گیرد.

انصاری تصریح کرد: به طور حتم توسعه شهری و امکانات حمل و نقل در افزایش گردشگران داخلی تاثیرگذار است که در این راستا حفظ طبیعت و ساحل زیبای آن مورد تاکید است که باید با نگاه اقتصادی از آن پاسداری شود.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران به سمت سرمایه‌گذاری درست هدایت شوند، گفت: همچنین صنعت دریا با توجه به وجود ظرفیت‌های مازندران از جمله پرورش ماهی در قفس مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان خواستار حمایت صندوق توسعه ملی از سرمایه‌گذاران شد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان