arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۱ - ۲۱ مهر ۱۳۹۴

اقامت در مسافرخانه‌های تهران چند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک شب اقامت در مسافرخانه‌های تهران، از 30 تا 160 هزار تومان هزینه می‌برد.
 اکثر مهمانسراهای تهران در محدوده جنوب و مرکز تهران قرار دارند؛ از میدان ولیعصر و میدان انقلاب به سمت پایین و در مناطق شمالی تهران بیشتر هتل‌های لوکس ساخته‌ شده‌اند.

مدارک اقامت در مهمانسرا برای آقایان مجرد کارت ملی، آقا و خانم متاهل کارت ملی و شناسنامه و برای خانم مجرد کارت ملی و نامه اماکن است و بیشتر مکان‌ها از خانم متاهل کارت ملی یا شناسنامه درخواست می‌کنند.

 قیمت اقامت در مسافرخانه‌های تهران، با توجه به نوع مسافرخانه، مکان آن و از همه مهم‌تر امکانات اتاقی که اجاره می‌دهند با یکدیگر تفاوت دارند.

گران‌ترین مسافرخانه در تهران شبی چند؟
در میان مسافرخانه‌های متعددی که در مناطق جنوبی و مرکزی تهران واقع شده‌اند، مسافرخانه‌ای نرسیده به خروجی کردستان، در بزرگراه نیایش غرب به شرق واقع شده است که یکی از مسوول‌های این مسافرخانه بیان کرد: این مسافرخانه از اتاق‌های دو تخته به بالا تشکلیل شده که نرخ کرایه یک شب اتاق دوتخته در این مسافرخانه 160 هزار تومان است که این اتاق‌های مستر دارای یخچال، تلویزیون، دی‌وی‌دی، مایکروفر و اینترنت پرسرعت هستند و همچنین این مسافرخانه دسترسی راحتی به مترو و BRT دارد و دسترسی محلی به رستوران‌ها و اماکن خرید از دیگر مزایای موقعیت مکانی این مسافرخانه است.

کرایه یک شب اقامت در مسافرخانه‌های جنوبی تهران
مسوول یکی از مسافرخانه‌های موجود در میدان امام خمینی هم گفت: نرخ اقامت یک شب در این مسافرخانه، برای اتاق‌های یک‌تخته 45 هزار تومان است؛ که این اتاق‌ها دارای تلویزیون هستند و باید افراد از دستشویی و حمام موجود در سالن استفاده کنند.

یکی از مسوولان مسافرخانه‌های سعدی‌جنوبی بیان کرد: قیمت اجاره یک شب اتاق یک‌تخته در این مسافرخانه با تخفیف ویژه برای این ایام، معادل 70 هزار تومان است که این اتاق‌ها، اتاق‌هایی مستقل دارای تلویزیون، یخچال، حمام، دستشویی و اینترنت پرسرعت هستند و این مسافرخانه کاملاً شبیه هتل است.

مسوول مهمانسرایی در خاوران نیز گفت: کوچک‌ترین اتاق این مسافرخانه، سه تخته است که شبی 35 هزار تومان اجاره داده می‌شود.

مسافرخانه‌های مرکز تهران چقدر کرایه می‌گیرند؟
یکی از مسوولان مسافرخانه‌ها در خیابان فردوسی گفت: نرخ اجاره اتاقی یک تخته در این مسافرخانه بین 30 تا 35 هزار تومان است که در این اتاق یک تلویزیون و تخت قرار دارد.

مسوول یکی دیگر از مسافرخانه‌ها در خیابان کارگر جنوبی بیان کرد: نرخ اجاره اتاق یک تخته 70 هزار تومان است که به هیچ وجه به خانم‌های تنها، چه متاهل و چه مجرد اجاره داده نمی‌شود.

مدیر یکی از مسافرخانه‌های میدان ولیعصر نیز گفت: اجاره اتاقی یک‌تخته دارای تلویزیون و یخچال در اینجا معادل شبی 80 هزار تومان است. 
نظرات بینندگان