arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۷ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۰

مجلس بحرین: هدف بیانیه مجلس ایران گسترش فتنه مذهبی است!

مجلس مشورتی بحرین ضمن حمایت از سرکوب معترضین این کشور اتهاماتی را متوجه ایران کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مجلس مشورتی بحرین ضمن حمایت از سرکوب معترضین این کشور اتهاماتی را متوجه ایران کرد.

به گزارش خانه ملت به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع مصر، مجلس مشورتی (سنا) بحرین بیانیه اخیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس را محکوم و آن را دخالت آشکار و غیرقابل قبول ایران در امور داخلی بحرین دانست.

کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی چندی پیش بیانیه ای صادر کرد و ضمن محکومیت سرکوب دولتی معترضین در بحرین و مشارکت نظامیان سعودی در این روند، از عربستان خواست نیروهای نظامی خود را از بحرین خارج کند.

در بیانیه مجلس مشورتی بحرین آمده است: اظهارات بیان شده در بیانیه مجلس ایران دخالت آشکار این کشور در امور داخلی بحرین را نشان می دهد. این دخالت در تضاد با ماهیت روابط تاریخی، توافقنامه های بین المللی و به ویژه روابط عمیق ایران و شورای همکاری خلیج فارس و ملت های دو طرف می باشد.

مجلس مشورتی بحرین هدف از بیانیه اخیر کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی را گسترش فتنه مذهبی میان شهروندان بحرین و نقض استقلال این کشور دانست.

مجلس مشورتی بحرین همچنین از دیگر پارلمان ها نیز خواست به حریم کشورهای دیگر احترام بگذارند و از صدور بیانیه هایی مانند بیانیه کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران خودداری کنند.
مجلس بحرین، حضور نیروهای نظامی عربستان را دراین کشور موجه و با هدف برقراری امنیت و ثبات در بحرین خواند و اعلام کرد: درخواست مجلس ایران برای خروج نیروهای نظامی عربستان را رد می کنیم.

بحرین مدتهاست شاهد سرکوب دولتی اعتراضات مردمی است. عربستان و امارات نیز با اعزام نیروی نظامی به بحرین درسرکوب اعتراضات در این کشور مشارکت می کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
CANADA
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۸
0
0
خدا لعنت کند آنکسی را که مسلمانان و افراد بيگناه را ميکشد يا آزار ميدهد
نظرات بینندگان