arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۱ - ۲۲ مهر ۱۳۹۴

برخورد تریلی با عابر 17 ساله

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: راننده 60 ساله برای گرم کردن خود در داخل تریلی با استفاده از کپسول پیک‌نیک پس از گذشت مدتی بر اثر تجمع گاز مونوکسیدکربن، فوت کرد.

حبیب حسینقلی‌زاده مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: ساعت 6 صبح امروز با اعلام کاهش هوشیاری راننده 60 ساله در جاده «کشکسرای- خوی» به اپراتوری اورژانس 115 مرند، پایگاه فوریت‌های پزشکی «کشکسرای» به محل اعزام شد.
 
وی افزود: تکنسین‌های اورژانس 115 با بررسی وضعیت این فرد که آقایی 60 ساله بود متوجه شدند وی برای گرم کردن خود در داخل تریلی با استفاده از کپسول پیک‌نیک بر اثر تجمع گاز مونوکسیدکربن، فوت کرده است.
 
حسینقلی‌زاده افزود: هر وسیله سوختنی در حالت اشتعال گاز مونوکسیدکربن تولید می‌کند که باید این گاز از محل خارج شود و انباشته شدن این گاز در محل منجر به ایجاد علائم سردرد، سرگیجه، تهوع، استفراغ و در نهایت کاهش هوشیاری و مرگ شخص می‌شود و باید قبل از تشدید علائم فرد مصدوم از محل خارج و در هوای آزاد قرار بگیرد.
 
 
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: در جاده «مرند-یامچی» برخورد تریلی با عابر پیاده، مرگ عابر را به همراه داشت.
 
وی افزود: دیشب با اعلام گزارش حادثه به اپراتوری شهرستان مرند، پایگاه اورژانس 115 یامچی اعزام شد.
 
حسینقلی‌زاده گفت: با رسیدن تکنسین‌های اورژانس 115 «یامچی» به محل حادثه و بررسی مصدوم از فوت عابر 17 ساله مرد خبر دادند.

منبع: فارس
برچسب ها: حادثه ، تصادف
نظرات بینندگان