arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۴ - ۲۲ مهر ۱۳۹۴

ویسی: تعطیلات لیگ به هیچ تیمی کمک نمی‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان، اظها‌ر کرد: هر دو تیم بازی بسیار حساس و مشکلی دارند. ما روند رو به رشدی داشته‌ایم که می‌خواهیم آن را حفظ کنیم و در دیدار فردا (پنجشنبه) جنگ می‌کنیم تا سه امتیاز بازی خانگی‌مان را به دست آوریم.

وی خاطر‌ نشان کرد: ملوان تیم بسیار خوب و شایسته‌ای است و می‌خواهد وضعیت خود را حفظ کند. حریف برای بردن و نباختن به اهواز آمده است و امیدوارم که با یک بازی خوب و جوانمردانه بتوانیم سه امتیاز مسابقه را از آن خودمان کنیم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل استقلال خوزستان در ادامه در خصوص وقفه‌های ایجاد شده در لیگ، عنوان کرد: تعطیلات هیچ کمکی به هیچ تیمی نمی‌کند،‌ بلکه لیگ را فرسوده و با بازیکنان را کم حوصله می‌کند و مربیان ناچار هستند که بدنسازی داشته باشند و بازی‌های دوستانه انجام دهند که در این حین ممکن است بازیکنان مصدوم هم شوند.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل استقلال خوزستان افزود: این تعطیلات اصلا به درد لیگ نمی‌خورد و هیچ بازیکنی از آن سود نمی‌برد. هر چه که تعطیلات کمتر باشد به نفع تیم ‌ملی نیز است. هر چند این تعطیلات از قبل بر‌نامه‌ریزی شده‌اند ولی در کل این تعطیلی مفید نیست.

وی درباره غایبان تیمش برابر تیم فو‌تبا‌ل ملوان، خاطر‌ نشان کرد: خو‌شبختا‌نه برای بازی فردا محرومی نداریم، ولی خنیفر را به دلیل کشیدگی رباط در اختیار نداریم که امیدوارم که در بازی‌های آینده به ما برسد.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل استقلال خوزستان در ادامه عنوان کرد: ملوان تیم شایسته و خوبی است و در کل تیم‌های شمالی خیلی خوب هستند و بازیکنان خوبی هم در شمال داریم. سربازان به جمع این تیم اضافه شده‌اند که کیفیت این تیم را بالا برده‌اند و با بی پولی که این تیم دارد بازیکنان بسیار خوبی را جمع کرده است.

ویسی در ادامه بیا‌ن‌ کرد: تیم ما اصلا مشکل مالی ندارد و در دو، سه سالی که من سرمربی آن بوده‌ام هیچ مشکلی نداشته‌ایم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل استقلال خوزستان درباره دیدار گذشته ایران و ژاپن، گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم قهرمانان آسیا هستند که با یکدیگر بازی کردند. شاید انتظار ما از تیم ‌ملی خیلی بالاتر باشد، ولی در کل بازی خوبی انجام شد و امیدوارم که شکل بازی تیم ‌ملی کمی هجومی‌تر باشد و خلق موقعیت‌های بیشتری داشته باشیم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان