arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۰

احمدی نژاد: منشأ آلودگي در کرمانشاه كشور همسايه است

رييس‌جمهور كشورمان صبح پنج‌شنبه در راستاي دور سوم سفرهاي استاني و هشتادوهشتمين سفر استاني هيأت دولت وارد استان كرمانشاه شد و در فرودگاه شهرستان كرمانشاه در جمع خبرنگاران به تشريح اهداف سفر دو روزه خود به اين استان پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس‌جمهور كشورمان صبح پنج‌شنبه در راستاي دور سوم سفرهاي استاني و هشتادوهشتمين سفر استاني هيأت دولت وارد استان كرمانشاه شد و در فرودگاه شهرستان كرمانشاه در جمع خبرنگاران به تشريح اهداف سفر دو روزه خود به اين استان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از ایسنا، دكتر محمود احمدي‌نژاد در ابتدا با ابراز خرسندي از اين‌كه دور سوم سفر استاني به استان كرمانشاه صورت مي‌گيرد، گفت: اين استان از جهات گوناگون داراي جايگاهي ممتاز است.

او در ادامه با اشاره به ويژگي‌هاي استان كرمانشاه از نظر تاريخي، فرهنگي و استعدادهاي طبيعي و انساني گفت: ديار كرمانشاه هميشه موجب خير و بركت براي كشور بوده است و مردم اين استان همواره مانند سد مستحكمي در برابر انواع هجوم بيگانگان و شياطين ايستاده‌اند و از كشور دفاع كردند و در واقع دشمن هيچ‌گاه نتوانسته خللي در اراده مردم اين منطقه ايجاد كند. امروز كرمانشاه سرفراز ايستاده و در قلب ايران مي‌درخشد.

رييس‌جمهور در ادامه با اشاره به برنامه‌هاي دور سوم سفرهاي استاني هيات دولت گفت: معاونان رييس‌جمهور و وزيران در شهرهاي مختلف استان كرمانشاه حضور پيدا مي‌كنند و مشكلات مالي را مورد بررسي قرار داده و مسايل را مورد جمع‌بندي قرار مي‌دهند تا در جلسه دولت مطرح شود.

وي‌ هم‌چنين به برگزاري كارگروه تخصصي فرهنگ و هنر در اين استان به رياست خودش اشاره كرد و گفت كه در جريان اين سفر ديدارهايي با خانواده‌هاي ايثارگران، منتخبان و مديران استان خواهد داشت.

احمدي‌نژاد هم‌چنين به برگزاري سومين جلسه استاني هيأت دولت در استان كرمانشاه اشاره كرد و گفت: در اين جلسه روند پيشرفت استان و اجراي مصوبات دور اول و دوم مورد بررسي قرار مي‌گيرد و تصميمات جديد و گسترده‌تري براي ايجاد جهش در روند پيشرفت استان اتخاذ خواهد شد.

 يك خبرنگار محلي به رييس‌جمهور گفت كه تقاضاي مردم غرب كشور از جمله كرمانشاه از شما و دولت رسيدگي بيش‌تر و برطرف‌كردن معضل آلودگي و گردوغبار در اين مناطق است كه رييس‌جمهور در پاسخ گفت، منشأ اين آلودگي كشور همسايه است؛ البته توافقات و پيگيري‌هايي انجام شده است تا كمك كنيم بخشي از شهرهاي آن منطقه كه منشأ گردوغبار است پوشش داده شود و ان‌شاء‌الله اين مشكل حل شود.

وزير صنايع، وزير نيرو، رحيم مشايي ـ رييس دفتر رييس‌جمهور ـ، ثمره هاشمي ـ دستيار ارشد رييس‌جمهور ـ، احمدي‌نژاد را در هنگام ورود به فرودگاه كرمانشاه همراهي مي‌كردند.

رييس‌جمهور قرار است در ورزشگاه آزادي كرمانشاه در جمع مردم اين استان سخنراني كند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
FRANCE
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۸
0
2
منشاء بدی آب و هوا سران فتنه است! مدارکش هم موجود است.
نظرات بینندگان