arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۶ - ۲۲ مهر ۱۳۹۴

استقبال رسمی نخست وزیر ارمنستان از جهانگیری + برنامه ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون اول رییس جمهور که به منظور رایزنی و تبادل نظر با مقامات بلندپایه ی ارمنستان، وارد این کشور شد در مراسمی از سوی نخست وزیر ارمنستان مورد استقبال قرار گرفت.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور بعد از ظهر امروز(چهار شنبه) در جریان سفر به کشور ارمنستان، پس ورود به فرودگاه ایروان، از سوی هویک آبراهامیان، نخست وزیر این کشور به طور رسمی مورد استقبال قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی نخست وزیر ارمنستان از معاون اول رییس جمهور کشورمان، پس از نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان، جهانگیری و هویک آبراهامیان از گارد احترام بازدید و سپس اعضاء دو هیات همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

معاون اول رئیس‌جمهور قرار است تا ساعتی دیگر در کاخ نخست وزیری ارمنستان، با نخست وزیر این کشور در خصوص موضوعات مورد علاقه ی طرفین از جمله همکاریهای دوجانبه تهران – ایروان گفتگو کنند.

معاون اول رییس جمهور کشورمان در این سفر دو روزه با رییس جمهور، نخست وزیر و رییس مجلس ارمنستان در خصوص راهکارهای توسعه مناسبات و همکاریهای اقتصادی تهران – ایروان و نیز آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی گفتگو خواهد کرد.

کنفرانس مطبوعاتی مشترک با نخست وزیر ارمنستان، شرکت و سخنرانی در همایش مشترک تجاری ایران و ارمنستان، بازدید از موزه ی ماتنادران و سخنرانی در مراسم دویست و پنجاهمین سالگرد تاسیس مسجد کبود ایروان از دیگر برنامه های جهانگیری در سفر به ارمنستان خواهد بود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: رایزنی ، کاخ ، کبود ، دوجانبه
نظرات بینندگان