arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۷ - ۲۲ مهر ۱۳۹۴

جزئیات مراسم تشییع پیکر دو سردار مدافع حرم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 روابط عمومی سپاه با اعلام رسمی خبر شهادت دو تن از مدافعان حرم اهل بیت(ع)، تصریح کرد: پیکر مطهر شهیدان گرانقدر حسونی زاده و مختاربند که طی روزهای اخیر به شهادت رسیدند، پس از انتقال به کشور، در استان خوزستان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

 روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام شهادت دو تن از مدافعان حرم حضرت زینب (س) در حین انجام مأموریت مستشاری در سوریه، تصریح کرد: پیکر مطهر این دو شهید گرانقدر پس از انتقال به کشور، در استان خوزستان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

در این اطلاعیه‌ اخباری که روز گذشته مبنی بر شهادت سرهنگ پاسدار فرشاد حسونی زاده و سرهنگ پاسدار حمید مختاربند در حین انجام مأموریت مستشاری و کمک به ارتش و رزمندگان مقاومت اسلامی سوریه در نبرد با تروریست‌های تکفیری منتشر شد، تأیید شده است.

براساس اطلاعیه مذکور، پیکر مطهر این دو شهید گرانقدر که طی روزهای اخیر به شهادت رسیدند، پس از انتقال به کشور، در استان خوزستان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

روابط عمومی سپاه در پایان اطلاعیه خود ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دو شهید سرافراز به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و خانواده شهدا، بر تداوم آرمان شهدای حرم در مقابله با تروریست‌های تکفیری و دفع شر از امت اسلامی تأکید کرد.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان