arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۳۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۸ - ۲۲ مهر ۱۳۹۴

ابوبکر البغدادي به ترکيه منتقل شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ابوبکر البغدادي، سرکرده گروه تروريستي داعش که در حمله هوايي ارتش عراق زخمي شده ، با هماهنگي دستگاه‌هاي اطلاعاتي آمريکا براي معالجه به ترکيه منتقل شده است.

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما به نقل از پايگاه اينترنتي المنار ، جنگنده هاي عراقي با همکاري سوريه  محل استقرار سرکرده داعش را هدف قرار داده که طي اين حمله، وي به شدت زخمي شده و به ترکيه منتقل شده است.


اين منابع آگاه افزودند: بيست تروريست ديگر نيز در اين حمله به هلاکت رسيدند و سه تروريست ديگر نيز به شدت زخمي شده اند که حال جسماني آنها خطرناک توصيف شده است ، در بين اين سه نفر ابوبکر البغدادي سرکرده داعش مي باشد.


اين منابع افزودند: سرويسهاي اطلاعاتي آمريکا از همان زماني که اين گروه تروريستي را با همکاري رژيم صهيونيستي  و انگليس ايجاد کرد از آن حمايت کرده  است و با اموال و ثروتهاي کشورهاي قطر و عربستان سعودي از اين گروه تروريستي حمايت مالي کرده است.  


اين منابع افزودند: اين حمله در روز شنبه واقع شد و يک روز پس از حمله دو تن از معاونان البغدادي زخمي روي زمين مشاهده شده اند آنها اعتراف کردند ابوبکر البغدادي به شدت مجروح شده است و تاکيد کردند سرکرده داعش در کارواني به همراه دو تن از معاونان ديگرش در داخل خودرو، وسط کاروان بودند اين خودرو مملو از سلاح بوده است اما نکته تامل برانگيز اينجاست که نيروهاي عراقي ابوبکر البغدادي را درحالي که موهاي صورت خود را تراشيده بود ديده اند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
1
64
خدا لعنت کنه داعش
نظرات بینندگان