arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۴

پیوس: این پرسپولیس می‌تواند یک جام بگیرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به نقل از باشگاه‌پرسپولیس، فرشاد پیوس افزود: امروز به محل تمرین پرسپولیس آمدم تا اگر حضور من برای روحیه گرفتن تیم کمکی باشد، این کار را انجام بدهم. پرسپولیس خانه ماست و از اینکه اینجا هستم خوشحالم. بویژه به خاطر اینکه می‌بینم با وجود مساله‌ای که پیش آمد و بچه‌ها از آن متاثر هستند اما روحیه خوبی دارند و قبراق کار می‌کنند. من شخصا خیلی به این تیم امیدوارم، ضمن آن‌که اعتقاد دارم برانکو مربی خوب و کاربلدی است. بچه‌های تیم هم خیلی با انگیزه کار می‌کنند.

وی ادامه داد: بازی روز جمعه اهمیت خیلی زیادی دارد. پرسپولیس اگر این بازی را با موفقیت پشت سر بگذارد گام بزرگی برای بازی‌های بعدی برداشته است. البته شرایط سخت است چون بازیکنان بخاطر از دست دادن همبازی‌شان روز‌های سختی را پشت سر گذاشته‌اند اما می‌بینم که به خاطر همبازی‌شان بسیار مصمم به پیروزی در بازی‌های آتی هستند و فکر می‌کنم حضور هواداران کمک زیادی به آنها خواهد کرد تا بتوانند به این هدف برسند. من هم شخصا قصد دارم روز جمعه در ورزشگاه حضور یابم. امیدوارم با پیروزی تیم در این بازی، هم دل هادی نوروزی، هم دل خانواده‌اش بویژه هانی شاد شود.

از فرشاد پیوس درباره ارزیابی‌اش از عملکرد مهاجمان پرسپولیس پرسیدیم که خاطرنشان کرد: به اعتقاد من پرسپولیس ترکیب خیلی خوبی را در خط حمله دارد. طارمی و علیپور زوج خوبی هستند که می‌توانند مکمل‌های موثری برای یکدیگر باشند. هر تیمی دوست دارد چنین زوجی در اختیار داشته باشد. هر دوی آنها قدرت حمل توپ را دارند و این ترکیب می‌تواند روی نبردهای هوایی هم موفق باشد. طارمی بازیکنی است که از عقب زمین توپ می‌گیرد و می‌تواند برای دیگران و خود موقعیت ایجاد کند. علیپور هم که ریزنقش‌تر است تکنیک خوبی دارد و با حرکاتش به خوبی نظم دفاعی حریف را به هم می‌ریزد. علاوه بر اینها اعتقاد دارم بن سون، مهاجم خارجی پرسپولیس هر چند تاکنون آنچه که باید خود را نشان نداده اما با گذشت زمان و پیدا کردن فرصت، می‌تواند به تیم کمک کند.

وی در پایان گفت: من امیدوارم پرسپولیس این فصل بعد از سال‌ها، آقای‌گل مسابقات را معرفی کند. این تیم می‌تواند حتما یک جام هم بگیرد که در این صورت هم هواداران، هم هادی نوروزی و هم ما پیشکسوتان بسیار خوشحال خواهیم شد.

منبع: ایلنا
برچسب ها: مهاجمان ، توپ ، نبرد ، تکنیک
نظرات بینندگان