arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۰۸ - ۲۳ مهر ۱۳۹۴

قهرمانی خاکپور و حاجی مایلی در غرب آسیا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شاگردان محمد خاکپور با کسب پیروزی مقابل سوریه قهرمان رقابتهای فوتبال زیر 23 سال غرب آسیا شدند.تیم ملی امید ایران که برای مسابقات مقدماتی المپیک برزیل آماده می شود در فینال مسابقات غرب آسیا موفق شد شگفتی ساز مسابقات سوریه را با نتیجه 2-0 شکست دهد و جام قهرمانی را به دست بیاورد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، دیدار تیم های ملی امید ایران و سوریه از ساعت 20 (به وقت محلی) در ورزشگاه لخویا برگزار شد که در نهایت تیم ملی امید ایران با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.

تیم ملی امید ایران در این دیدار با ترکیب محمدرضا اخباری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، رضا علیاری، علی عبدالله زاده، علی کریمی،علیرضا نقی زاده، ماهان رحمانی (77 احسان پهلوان)، حسین فاضلی (46 میلاد محمدی)، رضا کرملا چعب و ارسلان مطهری در زمین مسابقه حاضر شد.
گل های ایران در این دیدار را علیرضا نقی زاده با یک شوت از راه دور (در دقیقه 58) و ارسلان مطهری با ضربه سر (در دقیقه 80) به ثمر رساندند.

لازم به ذکر است ارسلان مطهری در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن این دیدار معرفی شد.

گفتنی است پیش از آغاز دیدار ایران و سوریه، قطر که میزبان این دوره از مسابقات بود به مصاف یمن رفت و با پیروزی سه بر صفر به پیروزی رسید و مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کرد.
نظرات بینندگان