arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۰۹ - ۲۳ مهر ۱۳۹۴

سرنوشت بازوبند پرسپولیس به روایت کاپیتان تیم بعد از هادی نوروزی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عليرضا نورمحمدي همچنان غمگين و داغدار رفيقش هادي نوروزي است. او حالا بايد جور هادي را به عنوان كاپيتان اول پرسپوليس بكشد و همين موضوع كار او را سخت‌تر از بقيه مي‌كند.

* شرايط پرسپوليس چطور است؟ آماده بازي با صبا هستيد؟

* وضعيت‌مان در روزهاي اول اين فاجعه كه اصلاً جالب نبود اما با بچه‌ها صحبت كرديم و همه مسائل مطرح شد. بازيكنان معتقدند هواداران به اندازه كافي ناراحت هستند و اگر بخواهيم همين‌طور در غم و غصه باقي بمانيم، شرايط‌مان بدتر از اين‌ها هم مي‌شود. حتماً در زمين بازي هم همين وضعيت بد را با خود مي‌بريم و همه چيز از بين مي‌رود. الان تيم‌هاي ديگر كه به ما رحم نمي‌كنند، آنها هم مي‌آيند تا ما را شكست بدهند و در واقع از پرسپوليس امتياز بگيرند پس مجبوريم با تمام مشكلات كنار بياييم.

* به لحاظ فني، پرسپوليس كم و كسري ندارد؟

اصلاً. ما با اينكه شرايط روحي‌مان به‌هم ريخته بود اما تمرينات سنگين و سختي را پشت‌سر گذاشتيم، حتي دو بازي تداركاتي مهم داشتيم و 4 بازيكن‌مان هم در تيم اميد هستند كه آنها هم از نظر بدني در آمادگي كامل به سر مي‌برند. با توجه به اين شرايط، اميدوار به كسب برد در بازي‌هاي آينده تيم هستيم. ما هميشه فوق‌‌العاده تمرين كرديم.

* با عدم حضور هادي در تركيب اصلي چطور كنار آمديد؟

شايد باورتان نشود اما ما در تيم تصميم گرفته‌ايم فعلاً به خودمان دروغ بگوييم. مدام به خودمان مي‌گوييم هادي نوروزي مصدوم شده و مدتي نمي‌تواند به درفشي‌فر بيايد و از تركيب اصلي دور شده است. شايد بتوانيم با فريب دادن خودمان، شرايط ديگري بسازيم و داغ هادي را فراموش كنيم چون راه ديگري براي اين كار وجود ندارد. البته وقتي تنها مي‌شويم، غم و غصه‌هاي‌مان چند برابر مي‌شود به خصوص براي من كه يكي از دوستان نزديكش بودم و قبل و بعد از تمرين هم با او رابطه داشتم. وقتي فرزندش را مي‌بينيم كه بدتر هم مي‌شويم اما اميدوارم در كنار خانواده هادي نوروزي بمانيم و آنها را تنها نگذاريم چون آنها واقعاً داغ بزرگي ديده‌اند.

*تو هم مصاحبه‌اي انجام دادي و گفتي كه نمي‌خواهي به خاطر هادي، بازوبند ببندي. آيا هنوز هم روي حرفت هستي؟

دوست داشتم سر اين حرف مي‌ماندم اما افراد زيادي با من صحبت كردند و از من خواستند به خاطر خود هادي هم شده، بازوبند ببندم. من هم گفتم بايد بازوبندم با آن بازوبند هادي تفاوت داشته باشد. نمي‌توانم همان بازوبند طلايي كه شايسته هادي بود را به بازو ببندم. اين براي من يك امر غيرقابل باور است. به مسئولان باشگاه پيشنهاد دادم هر طور شده، بازوبند طلايي رنگ هادي را در كنار شماره پيراهنش بايگاني كنند چون هيچ بازيكن ديگري آن بازوبند را نمي‌بندد. اميدوارم هاني زودتر بزرگ شود و مثل هادي يك فوتباليست خوب باشد تا اين بازوبند به او برسد. من گفتم يك بازوبند ديگر به من بدهند. براي بازي با صبا كه يك سورپرايز ويژه داريم.

*سورپرايزت را رو نمي‌كني؟

صبر كنيد تا روز جمعه، آن وقت اين سورپرايز را مي‌بينيد. بازوبند طلايي پرسپوليس فقط به هادي مي‌آمد، براي من زشت است كه آن بازوبند را ببندم چون متعلق به ما نيست.

*بازي با صبا را چطور مي‌بيني؟

تيم‌هاي علي دايي هميشه تيم‌هاي زهردار و سرسختي هستند. مربيان به خوبي صبا را آناليز كرده‌اند و طي روزهاي اخير، با تاكتيك‌هاي جديدي بازي كرده‌ايم تا بتوانيم صبا را شكست دهيم. ان‌شاءا... كه بهترين اتفاق ممكن براي‌مان رخ بدهد و بتوانيم كار را تمام كنيم.

* و چه انتظاري از هواداران داري؟

آنها به قدري فهيم و بزرگوار هستند كه نيازي نيست بازيكنان پرسپوليس به هواداران چيزي بگويند يا انتظاري داشته باشند. من مطمئنم تماشاگران پرسپوليس در بازي تيم‌مان مقابل صبا، سنگ تمام بگذارند.

منبع: خبر انلاین
نظرات بینندگان