arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۴ - ۲۳ مهر ۱۳۹۴

بارش در استان‌های شمالی کشور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
همچنین در جنوبغرب کشور نیز وزش باد رخ خواهد داد که این ابرها در سواحل دریای خزر و نقاطی از شمالشرق کشور باعث بارندگی همراه با رعد و برق و وزش باد در این مناطق خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام عبور گذر موج از روی نوار شمالی برای استانهای شمالی کشور بارندگی را پیش بینی کرد و از وزش باد و گرد و خاک در شرق و شمالشرق کشور خبر داد.
 
کبری رفیعی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: امروز چهارشنبه با توجه به گذر موج از روی نوار شمالی کشور در استانهای ساحلی دریای خزر آسمانی ابری و در برخی از نقاط بارش باران و گاهی وزش باد پیش بینی شده است.
 
همچنین در جنوبغرب کشور نیز وزش باد رخ خواهد داد که این ابرها در سواحل دریای خزر و نقاطی از شمالشرق کشور باعث بارندگی همراه با رعد و برق و وزش باد در این مناطق خواهد شد.  
 
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: از بعدازظهر روز جمعه تقویت جریانهای شمالی این موج، در شمال غرب و برخی از مناطق غرب، ارتفاعات البرز و سواحل دریای خزر منجر به رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد خواهد شد. همچنین طی دو روز آینده در مناطقی از استانهای هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان به ویژه در ساعات بعداز ظهر و اوایل شب رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیشبینی شده است.  
 
رفیعی ادامه داد: فردا پنجشنبه در شمال شرق و شرق کشور هم وزش باد پیش بینی شده است که در برخی از مناطق می تواند با گرد و خاک همراه باشد.  
 
وی گفت: آسمان تهران نیمه ابری در بعداز ظهر با افزایش ابر و گاهی وزش باد همراه است که و بارشهای پراکنده را در ارتفاعات استان تهران نیز خواهیم داشت.
 
بیشینه دمای امروز تهران28 و فردا 27 و کمینه دمای فردا صبح تهران نیز 16 درجه سانتیگراد پیشبینی شده است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
برچسب ها: بارش ، شمال ایران
نظرات بینندگان