arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۵ - ۲۳ مهر ۱۳۹۴

شرط مدیر استقلال برای جدایی ستاره ناراضی تیم

اعتصاب کرار، تحریم تمرینات از سوی مگویان، جدایی افشارزاده در آینده‌ای نزدیک و فسخ قرارداد سجاد شهباززاده نمونه‌هایی از اتفاقات صدرنشین لیگ برتر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 در استقلال هر روز يك داستان جديد شكل مي‌گيرد؛ داستان‌هايي كه در نوع خود جالب و صدالبته عجيب است! اعتصاب كرار، تحريم شرط مدیر استقلال برای جدایی ستاره ناراضی تیمتمرينات از سوي مكويان، جدايي افشارزاده در آينده‌اي نزديك و فسخ قرارداد سجاد شهباززاده نمونه‌هايي از اتفاقات صدرنشين ليگ برتر است. تمامي اين اتفاقات باعث شد تا با بهرام افشارزاده حرف بزنيم؛ مدعامل استقلال در گفت‌وگو با ما از اين ماجراها گفت.

* از بازي ايران و ژاپن شروع كنيم. نظر شما در اين باره چيست؟
طبيعي است كه بازي خوبي باشد و به نظر من ايران برابر ژاپن نمايش خوبي به اجرا گذاشت. مي‌توانستيم حتي برنده اين بازي لقب بگيريم. فرصت‌هاي ايران بهتر از حريف بود اما اين را هم در نظر داشته باشيد كه رقيب تيم ملي، ژاپن بود.
* از بين ملي‌پوشان استقلال فقط اميد ابراهيمي به ميدان رفت.
اين نظر كروش بود. سرمربي تيم ملي بر اساس عقايد، آمادگي بازيكنان، تاكتيك تيمي، نوع بازي حريف و... تركيب تيمش را مي‌چيند و حالا او تصميم گرفت در برابر ژاپن فقط به ابراهيمي بازي دهد و اين هيچ ‌چيز از ارزش‌هاي فني خسرو حيدري و ميثم مجيدي كم نمي‌كند.
* بحث رفتن شما حاشيه‌هايي را براي استقلال به وجود آورده است!
چه حاشيه‌اي. من كه هستم، نرفته‌ام.
* وزير ورزش اين جدايي را تأييد كرد.
اين درست اما بحث زمان در كار نبود. بازيكنان و مربيان و حتي هواداران استقلال نگراني از اين بابت نداشته باشند! آنها مطمئن باشند مصالح تيم در نظر گرفته مي‌شود و كوچك‌ترين خللي در برنامه‌هاي استقلال به وجود نمي‌آيد. من اجازه نمي‌دهم خداي ناكرده استقلال كه تا اينجاي فصل موفق بوده است، متضرر شود. اصلاً يك چيزي بنويس...
* چه چيزي، بفرماييد.
من تا آخرين لحظه مي‌مانم. صددرصد استقلال موفق مي‌شود. تا آخرين زماني كه قهرمان شويم كمك مي‌كنم. من هميشه گفته‌ام به وزارت ورزش و جوانان، جناب آقاي گودرزي، باشگاه بزرگ استقلال، سرمربي، سرپرست، بازيكنان و هواداران عاشق تيم تعهد دارم و اين تعهد را با تمام وجود و با تمام قدرت انجام مي‌دهم. آنها نگران نباشند و بدانند افشارزاده استقلال را تنها نمي‌گذارد.
* ماجراي جدايي سجاد شهباززاده از استقلال چيست؟
جدايي شهباززاده؟!
* بله، گفته مي‌شود او خواهان فسخ قرارداد از استقلال شده است تا به يك تيم خارجي برود.
اول اينكه تا حالا او به طور رسمي از استقلال خواهان جدايي نشده است و دوم اينكه پيشنهادات خارجي شهباززاده كه از آن حرف مي‌زنيد و در مطبوعات مطرح شده است به دست باشگاه استقلال نرسيده، اجازه بدهيد اول پيشنهادات او برسد بعد تصميم بگيرم.
* اگر رسيد اجازه جدايي را به اين بازيكن مي‌دهيد؟
شهباززاده يكي از بازيكنان خوب و تأثيرگذار استقلال است و به طور حتم در صورتي كه پيشنهاد رسمي برسد با سرمربي محترم تيم آقاي پرويز مظلومي مشورت مي‌كنيم اما اگر خود شهباززاده بخواهد و بدانيم او مي‌تواند با لژيونر شدن پيشرفت كند و سطح فوتبالش ارتقا مي‌يابد با بررسي تمامي جوانب اجازه خروجش را مي‌دهيم.
* اما جدايي شهباززاده، باعث تضعيف خط حمله استقلال مي‌شود.
هنوز كه او را از دست نداده‌ايم، گفتم اگر پيشنهاد خوبي باشد، سرمربي استقلال رضايت بدهد و خود شهباززاده بخواهد مي‌گذاريم او لژيونر شود.
* كرار هم بالاخره برگشت؟
او در تمرينات شركت مي‌كند و بنده همه مسائل را به آقاي نظري‌جويباري در اين باره واگذار كرده‌ام.
* بازي با پديده در پيش است، اين ديدار را مي‌بريد؟
استقلال براي حفظ صدرنشيني خود و براي پيروزي به مشهد مقدس سفر مي‌كند و به اميد خدا و با تدابير كادر فني و تلاش بازيكنان به پيروزي مي‌رسيم، پديده تيم خوب و قابل احترامي است ولي استقلال انگيزه‌هاي زيادي دارد.
* مثل اينكه قرار است با بازوبند مشكي و عكس هادي نوروزي وارد زمين شويد؟
درگذشت هادي نوروزي يك اتفاق تلخ و دردناك براي فوتبال ايران بود، ديديد كه اين ضايعه تلخ باعث شد رنگ‌ها از بين رفته و ديگر معنايي نداشته باشند؛ آن رنگي كه همه جا بود رنگ سياه و عزا نام داشت، استقلال و هوادارانش به همراه ديگر تيم‌ها در كنار پرسپوليس بودند و اين قشنگي‌هاي فوتبال است، رقابت داخل زمين و رفاقت بيرون زمين. زنده نگه داشتن نام و ياد هادي نوروزي وظيفه ماست و اين را نه تنها استقلال بلكه همه تيم‌ها انجام مي‌دهند.
نظرات بینندگان