arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۹ - ۲۳ مهر ۱۳۹۴

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان:به علیپور باج نخواهم داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرهاد کاظمی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان با اشاره به بازگشت محرم نویدکیا به تمرینات سپاهان اظهار داشت: من واقعا از بازگشت محرم نویدکیا به تمرینات سپاهان خوشحال هستم زیرا یکی از افتخارات دوران مربیگری من، کار کردن با این بازیکن و تیم سپاهان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم سیاه‌جامگان بسیار جوان هستند، افزود: خوشحال هستم که ما در خراسان از حمایت هواداران برخوردار هستیم اما در حال حاضر تنها یک نفر به حمایت از تیم ما می‌پردازد.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان با اشاره به مشکلات به وجود آمده درباره صدور کارت بازی خود بیان داشت: همه می‌دانند که مشکل در این زمینه چیست اما پاسخ من این است که تا پایان زندگی‌ام، به علیپور باج نخواهم داد و حرفم را همواره می‌زنم زیرا رفتارهای وی را قبول ندارم.

وی با بیان اینکه مشکلی با فدراسیون فوتبال ندارم، تصریح کرد: باید بگویم که پرونده‌هایی درباره این شخص دارم که امیدوار هستم کمیسیون اصل نود مجلس، در این زمینه پیگیری‌های لازم را صورت دهد زیرا او ۶ سال باعث دوری من از فوتبال شد و همواره مشکلاتی را درباره من مطرح می‌کرد.

کاظمی ادامه داد: او حتی در مورد حضور من در سیاه‌جامگان نیز صحبت‌‌هایی مطرح کرده و عنوان کرده بود که به جای من، مربی بهتری معرفی می‌کند.

وی اضافه کرد: اگرچه در ابتدا همه به خاطر این مسائل حرف‌های بدی به من می‌زدند اما امروز همه مرا به خاطر این مسائل تحسین می‌کنند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان