arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۹ - ۲۳ مهر ۱۳۹۴

انتقاد شدید عضو کمیته مبارزه با تبعیض فدراسیون انگلیس از آقای خاص

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پس از آنکه ژوزه مورینیو آن رفتار ناشایست را در رابطه با آوا کانیرو پزشک زن چلسی در بازی مقابل ساوتهمپتون انجام داد و جنجال‌های زیادی را در پی داشت امروز گریم لوسو بازیکن سابق چلسی و عضو کمیته مبارزه با تبعیض فدراسیون فوتبال انگلیس این رفتار مورینیو را به شدت محکوم کرد و ابراز تاسف کرد که برای وی مجازاتی درپی نداشت.

بازیکن سابق آبی‌های لندن در مصاحبه‌اش گفت: آنچه را که من را با عنوان کسی که برای اتحادیه کار می‌کند نگران می‌کند، این است که رفتار مورینیو می تواند روی تمام این بازی تاثیر گذار باشد. در تلاش هستیم تا راهی برای مقابله از این دست رفتارها پیدا کنیم.

وی افزود: پرونده مورینیو مسئله‌ای است که می‌تواند باعث تاثیر منفی روی کار تمام زنان حاضر در لیگ‌های فوتبال شود و اینکه باشگاه‌ها به فکر استخدام آنها نیفتند.این اتفاق ما را 30 سال به عقب بازگرداند. به عنوان کسی که با افتخار سابقه 12 سال حضور در چلسی را دارد، از بروز این مسئله ناراحتم.

لوسو در پایان گفت: ناراحت کننده‌ترین بخش ماجرا برای من این است که مورینیو بابت ضربه ای که به حیثیت باشگاه چلسی و لیگ برتر انگلیس با این رفتار خود زد شامل رفتار متقابلی (محرومیت) نشد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان