arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۴

49 موضع داعش هدف جنگنده های روسیه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 وزارت دفاع روسیه روز شنبه اعلام کرد که نیروی هوا و فضای این کشور طی 24 ساعت گذشته، 36 حمله را علیه مواضع گروه تروریستی داعش انجام داد که 49 موضع این گروه را هدف قرار داد.

 خبرگزاری اسپوتنیک نوشت، بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه، جنگنده های این کشور مواضع گروه تروریستی داعش را در حماه، ادلب، لاذقیه، دمشق و حلب هدف قرار دادند.

وزارت دفاع روسیه خاطر نشان کرد که طی جدیدترین حملات هوایی روسیه ،11 مرکز فرماندهی و عملیاتی داعش منهدم شد.

 وزارت دفاع روسیه هفتم مهرماه فرمان پرواز جنگنده ها و بالگردهای روسی را بر فراز آسمان سوریه و آتشباری مواضع تروریست ها به ویژه داعش صادر کرد.

در روزهای گذشته، عملیات هماهنگ مسکو با دمشق علیه تروریست ها در خاک سوریه با دهها پرواز از پایگاه هوایی حمیمیم واقع در سوریه، ضربات سنگینی را بر گروه های تروریستی وارد کرده است.
آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، قطر، عربستان و ترکیه، کشورهای عضو اردوگاه ضدسوری، که 5 سال پیش با سازماندهی گروه های تروریستی و تکفیری بویژه داعش و جبهه النصره علیه دولت سوریه، زمینه ساز بروز جنگ داخلی و درگیری در این کشور شدند، اخیرا در آنکارا با انتشار بیانیه مشترکی از مسکو خواسته بودند که عملیات در حال انجام علیه تروریست ها در سوریه را هر چه زودتر متوقف کند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: داعش ، جنگنده ، ضربات ، اردوگاه
نظرات بینندگان