arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۴

ذوالفقارنسب: صبر خاکپور را لبریز کردند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بیژن ذوالفقارنسب  در خصوص استعفای ناگهانی محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید از هدایت این تیم بیان کرد: به نظر من اگر دلیل اصلی این استعفا حمایت نشدن از مربیان ایرانی تیم‌های پایه باشد، اقدام خاکپور درست بوده است.

وی افزود: سرمربی مستعفی تیم  ملی تاکنون خویشتنداری کرده و صحبتی از قرارداد و این گونه مسائل مطرح نکرده است. این نشان از شخصیت محمد خاکپور دارد اما به هر حال صبر این مربی به پاپان رسیده و مسئولان باید برای حل مشکل اقدامی انجام دهند.

ذوالفقار نسب درباره فرصت کوتاه باقی‌مانده تا مقدماتی المپیک 2016 یورو و تایید استعفای خاکپور روی این موضوع بیان کرد: فدراسیون فوتبال با توجه به نزدیکی رقابت‌های مقدماتی المپیک موظف است در جلسه‌ای با خاکپور، وی را برای ادامه همکاری متقعد کند. چرا که وی تیم امید را در قالب درستی قرار داده و جدایی سرمربی می تواند ضربه ای جبران ناپذیر به تیم المپیک ایران در مسیر صعود به المپیک ریو وارد کند.

وی افزود: به هر حال تصمیم آخر برای استعفا را خاک÷ور می گیرد و در صورتی که وی تمایلی به ادامه همکاری نشان ندهد، فدراسیون فوتبال باید به سرعت جایگزین وی را  انتخاب نماید.

ذوالفقارنسب در ادامه خاطرنشان کرد: نقش حبیب کاشانی در موفقیت های تیم ملی امید بسیار پررنگ است. امیدوارم وی با درایت خود راهکاری منطقی برای بحران به وجود آمده پیدا کند.البته فدراسیون فوتبال و علی کفاشیان نیز موظف هستند توجه ویژه ای به تیم های پایه داشته و از مربیان آن ها حمایت کنند.

برچسب ها: مستعفی ، المپیک ، سرمربی ، ریو
نظرات بینندگان