arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۶ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴

علت مسدود شدن حساب های پرسپولیس از زبان سخنگوی باشگاه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: حساب های باشگاه پرسپولیس به خاطر بدهی گذشته بلوکه شده و دلیل دیگری ندارد.

حسین عبدی در نشست خبری خود پس از نشست هیات مدیره، گفت: در جلسه هیات مدیره امروز در رابطه با مسایل مختلف باشگاه از جمله مسایل حقوقی، دانشگاه، آکادمی و سایر مسایل گفت و گو کردیم و به توافق های خوبی نیز رسیدیم.

وی ادامه داد: در مورد مسایل حقوقی باید بگویم بسیاری از این اتفاقات مربوط به گذشته بوده و در دوره خود پاسخ مناسبی به آنها داده نشده است. همچنین دیگر مساله گزارش مالی طاهری بود که انجام شد.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با بسته شدن حساب باشگاه، گفت: متاسفانه حساب باشگاه به خاطر بدهی های گذشته بلوکه شده بود و این اتفاقات مربوط به بدهی های گذشته است. روندی که پیش گرفته شده خوشبختانه از سوی مدیریت و بخش حقوقی مورد بررسی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: باید راه کارهایی در دستور کار داشته باشیم تا در آینده مدیران با مسایلی چون بدهی روبه رو نشوند. مشکلات باشگاه بسیار زیاد است و باید به تدریج آنها را حل کنیم.
عبدی اظهار کرد: برخی از اظهار نظر ها در خصوص مدیریت پرسپولیس اصلا صحیح نبوده و اطلاعات اشتباهی به مردم داده می شود.

سخنگو هیات مدیره پرسپولیس در رابطه با پرداخت حقوق بازیکنان، گفت: تمامی اعضای باشگاه برای ایجاد منابع مالی تلاش می کنند. با قراردادی که با حامیان مالی بستیم مقداری از انتقادات کم شده است.

وی در مورد اینکه گرشاسبی اعلام کرده 2 بازیکن جدید جذب می شوند، اظهار کرد: این مسایل با نظر سرمربی انجام می شود نه شخص دیگری و طبق لیستی که سرمربی می دهد، عمل خواهیم کرد.

عبدی در رابطه با احتمال تغییر کادرفنی پس از دیدار با سیاه جامگاه، ادامه داد: این مساله صحت ندارد و ما الان به فکر ایجاد تغییرات نیستیم. امیدوارم نتایج ما را نگران نکند تا به این مساله فکر نکنیم.

وی در مورد زمان انتخاب مدیرعامل و نفرات مدنظر، گفت: این مساله تکراری است و ما در این باره طبق اساسنامه هیات مدیره عمل می کنیم. به غیر از طاهری طبق اساسنامه می توان اشخاصی خارج از هیات مدیره را برای ریاست باشگاه انتخاب کرد. قطعا می توانیم با ادامه روند مدیریتی، مشکلات باشگاه را برطرف کنیم.

عبدی در خصوص اعتراض هواداران پرسپولیس به ترک زودهنگام ورزشگاه از سوی طاهری، خاطرنشان کرد: حتما طاهری کاری داشته که این تصمیم را گرفته اما خود من تا پایان بازی به احترام خانواده نوروزی به تماشای بازی مقابل صبا نشستم. اعتراض ها به مدیریت باشگاه اصلا صحیح نیست زیرا طاهری کار خود را به درستی انجام می دهد.

وی افزود: باید در پرسپولیس دست به دست هم دهیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم، اما هواداران بدانند فردی که روی سکو به عنوان مدیر نشسته نمی تواند شرایط بازی را تغییر دهد.

عبدی در خصوص مسایل انضباطی در باشگاه پرسپولیس، گفت: مسایل انضباطی در باشگاه پرسپولیس از ابتدا تا امروز اهمیت داشته و باید بدانیم انتظار از این باشگاه بسیار زیاد است. باید بتوانیم خودمان را در فشارها کنترل کنیم تا مانع از ایجاد حاشیه شویم.

وی افزود: کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس امروز تشکیل جلسه می دهد تا در خصوص برخی اتفاقات اظهار نظر کند.

عبدی در رابطه با نیاز روانشناس در تمرینات پرسپولیس، اظهار کرد: در این باره با برانکو صحبت شده است.

وی در خصوص تشکیل جلسه کمیته فنی در باشگاه پرسپولیس، گفت: تاریخ نشست کمیته فنی را باید طاهری اعلام کند تا ما هم از آن مطلع شویم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس شکایت اسپانسر گذشته این تیم در بلوکه شدن حساب را بی تاثیر دانست.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان