arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴

ممنوعیت تردد تاکسی های فاقد کارنامه هوشمند در محدوده طرح ترافیک

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی های شهر تهران با اشاره به آیین نامه اجرایی هیات وزیران گفت: تردد تاکسی های فاقد کارنامه هوشمند ازهفته آینده در محدوده طرح ترافیک ممنون است.

 میثم مظفر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه درآیین اجرایی هیات وزیران درامور تاکسیرانان مصوب شده تمامی تاکسی های شهری موظف به داشتن پروانه معتبر تاکسیرانی هستند، گفت: در این آیین نامه قید شده تاکسی های فاقد پروانه حق تردد درشهر را ندارند لذا طی سه سال گذشته در تاکسیرانی شهر تهران نسبت به ارایه کارنامه هوشمند اقدام شده است.

وی گفت: به تاکسیرانان اعلام کردیم پروانه تاکسی های قدیمی و سنتی فاقد ارزش و اعتبار بوده و از سه سال گذشته نسبت به صدور کارنامه های هوشمند اقدام شده این در حالی است که تعدادی از تاکسیرانان کارنامه هوشمند دریافت نکردند که با توجه آیین نامه اجرایی فوق اجازه تردد به کل شهر تهران را ندارند.

مظفر تاکید کرد: در گام نخست تصمیم گرفته شده مهلت دوباره به تاکسیرانان فاقد کارنامه هوشمند داده شده است و در ابتدا از هفته آینده تردد تاکسی های فاقد کارنامه هوشمند تنها در محدوده طرح ترافیک اعمال می شود.

به گفته وی در اجرای این طرح از طریق دوربین های هوشمند محدوده طرح ترافیک تردد تاکسی های فاقد کارنامه هوشمند ثبت می شود و دارندگان این تاکسی ها اعمال قانون می شوند .

وی گفت : باتوجه به اینکه مهلت دریافت کارنامه هوشمند یک سال است که به پایان رسیده اما به منظور رسیدگی به وضعیت این تاکسیرانان یک هفته دیگر به تاکسیرانان مهلت داده شده تا نسبت به دریافت کارنامه هوشمند تاکسیرانی اقدام کنند.

مظفر تاکید کرد: پس از اتمام این مهلت قطعا فرصت دیگری برای دریافت کارنامه هوشمند داده نمی شود و به طور حتم تردد تاکسی های فاقد این کارنامه در کل شهر تهران ممنوع می شود. 

منبع: مهر
نظرات بینندگان