arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۲ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴

دادستان اعلام کرد: تیراندازی در دزفول امنيتي بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
احمد قهرمانی، دادستان عمومی و انقلاب دزفول، گفت: گزارش پلیس حاکی از امنیتی‌بودن تیراندازی اخیر در شهر صفی‌آباد است و موضوع فاقد هرگونه انگیزه و جنبه فردی و طایفه‌ای است.
 
 او در حاشیه مجلس سوگواری کشته‌شدگان این حادثه، گفت: براساس گزارش کلانتری ١٥ صفی‌آباد و پلیس آگاهی این شهرستان، در ساعت ٢٢:١٥ جمعه شب مورخ ٢٤ مهر سال‌جاری یک دستگاه پژوپارس نقره‌ای‌رنگ با پلاک نامشخص حامل سه نفر ناشناس با سروصورت پوشیده به افرادی که در کنار هیأت قمر بنی‌هاشم صفی‌آباد ایستاده بودند، هجوم آورده و با شلیک گلوله اسلحه کلاشنیکف موجب قتل دو نفر به هویت «بهمن رضایی» و «حسن کریمی‌یگانه» و جراحت دو نفر دیگر به هویت «کاظم بختیاری» و «امین جدیدالاسلام» شدند.
 
او ادامه داد: به محض اطلاع از موضوع و قبل از روشن شدن ابعاد حادثه و فوت مجروحان، معاون دادستان به محل، اعزام و دستورات اولیه برای رسیدگی به موضوع از سوی وی، صادر و اظهارات مطلعین استماع شد.
 
متأسفانه دو نفر در این حادثه کشته شدند و یک نفر دیگر به دلیل شدت جراحات وارده به مراکز درمانی اهواز اعزام شد. قهرمانی گفت: مسئولان بیمارستان، حال جسمی وی را مساعد ارزیابی کردند. اینجانب به همراه سایر مسئولان انتظامی و اجرائی شهرستان دزفول از دیگر مجروح این حادثه دیدار کردیم که به لطف خداوند حال جسمی ایشان نیز مساعد است.
شرق
نظرات بینندگان