arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴

سفری که نزدیک بود 1360 سکه خرج بردارد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
زن جوان وقتی متوجه شد همسرش به جای ماموریت کاری همراه دوستانش به مسافرت تفریحی رفته است، برای ادب‌کردن او با مراجعه به دادگاه خانواده مهریه 1360 سکه‌ای خود را مطالبه کرد.
 
 زن جوان در حالی که سعی می‌کند عصبانیت خود را کنترل کند، با مراجعه به دادگاه خانواده تهران به قاضی گفت: همسرم دو ماه پیش با من تماس گرفت و مدعی شد برای ماموریت کاری باید چند روزی را به کیش برود. به دلیل اینکه مدتی بود به مسافرت نرفته بودیم از او خواستم اجازه دهد من هم همراهش بروم اما قبول نکرد. چمدانش را بستم و او شب راهی ماموریت شد. در مدت چهار روزی که در کیش بود، چند بار با او تماس گرفتم که هر دفعه به بهانه اینکه در جلسه است، تلفن را زود قطع می‌کرد. من هم برای اینکه مزاحم کارش نشوم سعی می‌کردم زیاد با او تماس نگیرم.
 
این زن ادامه داد: ماجرای این ماموریت را فراموش کرده بودم تا اینکه یکی از دوستانش مهمانی گرفت. بعد از شام در حال صحبت بودیم که دوستان شوهرم شروع به تعریف خاطرات سفر به کیش کردند و تازه آنجا متوجه شدم همسرم به من دروغ گفته است. جالب اینجا بود که دوستانش موضوع را به همسران خود گفته بودند و فقط من از ماجرای سفر بی‌خبر بودم. همسرم با این کار آبروی مرا پیش دوستانش برد و من برای تنبیه‌کردن او تصمیم گرفتم مهریه‌ام را مطالبه کنم.
 
شوهر این زن نیز در دفاع از خود گفت: قبول دارم اشتباه کردم اما همسرم نیز در این ماجرا بی‌تقصیر نیست. اگر به او می‌گفتم قصد دارم با دوستانم به مسافرت بروم، هیچ وقت این اجازه را به من نمی‌داد. به همین خاطر مجبور شدم دروغ بگویم. من از کارم پشیمانم و قول می‌دهم دیگر به همسرم دروغ نگویم و برای جبران اشتباه خود، او را به مسافرت ببرم.
 
پس از صحبت‌های قاضی شعبه 268 دادگاه خانواده با زن جوان، او قبول کرد دست از لجبازی بردارد.
 
زن به قاضی گفت: این بار همسرم را می‌بخشم اما اگر دوباره دروغ بگوید باید مهریه‌ام را پرداخت کند.

جام‌جم آنلاین
نظرات بینندگان