arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۷ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴

استمداد 80 هزار بیمار کلیوی از رییس قوه قضائیه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران با صدور اطلاعیه ای خواستار اجرای فوری و بی قید و شرط حکم قطعی و درحال اجرای خلع ید متصرفین غیرقانونی ساختمان مرکز درمانی سوده شد. دراین اطلاعیه ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان و آزادگان جهان آمده است:

پس از 18 سال پیگیری قضایی مستمر، سرانجام شعبه ششم دادگاه عمومی، حقوقی دادگستری اسلامشهر پس از بررسی اسناد و مدارک ارائه شده از سوی انجمن بیماران کلیوی ایران و رد ادعاهای متصرفین مرکز درمانی سوده در کلاسه پرونده 5600047 حکم خلع ید به نفع انجمن بیماران کلیوی صادر کرد که این حکم ازسوی قضات دادگاه تجدید نظر نیز تائید گردید.درادامه نیز دستور اجرا به شماره 6-940109 دراین خصوص صادر شد.

لیکن با گذشت مدتی از صدور دستور اجرای حکم، متاسفانه اقدام موثری درجهت خلع ید انجام نشده است و بیش از 80 هزار بیمار و خانواده آنها به لحاظ مشکلات خاص ،فشار زیادی را در این رابطه به این انجمن وارد می کنند.

لذا مسئولین انجمن ، بیماران کلیوی و خانواده آنها خواهان اجرای هرچه سریع تر احکام قطعی قانونی درباره این مرکز متعلق به انجمن بیماران کلیوی هستند که بی تردید صدور دستور مقتضی ریاست محترم قوه قضائیه خواسته بیش از 80 هزار بیمار کلیوی کشور است.

نظرات بینندگان